۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶

معرفی نخستین گوشی سامسونگ مجهز به نمایشگر منعطف + ویدیو

ایتنا - در حالتی که دستگاه بسته است اندازه مشابه گوشی‌های معمول را دارد و زمانی که کاربر آن را باز می‌کند، یک نمایشگر 7.3 اینچی مربعی در اختیار می‌گیرد که شبیه به رایانه‌های لوحی است.
معرفی نخستین گوشی سامسونگ مجهز به نمایشگر منعطف + ویدیو
پس از مدت‌ها انتظار سامسونگ سرانجام به صورت رسمی از نخستین گوشی هوشمند خود مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر رونمایی کرد.

به گزارش ایتنا به نقل از گاردین، «جاستین دنیسون» مدیر مرکز بازاریابی محصولات موبایلی سامسونگ که در «کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2018» (SDC) حضور داشت، پس از اتمام 100 دقیقه سخنرانی افتتاحیه این دستگاه را از جیب خود درآورد و کاربران جهانی را با آن آشنا کرد.

او گوشی هوشمند جدید را با نام «اینفینیتی فلکس دیسپلی» معرفی کرد و توضیح داد نمایشگر آن از نوعی پلیمر کامپوزیتی پیشرفته ساخته شده است که امکان هزاران بار خم و راست شدن بدون بروز هرگونه مشکل را فراهم می‌کند.

این دستگاه همچنین یک رابط کاربری منحصر به فرد موسوم به One UI را در اختیار گرفته است که امکان اجرای اپلیکیشن‌ها در حالت باز بودن و بسته بودن گوشی را فراهم می‌آورد. زمانی که دو بخش دستگاه باز می‌شود تا «اینفینیتی فلکس دیسپلی» به یک تبلت تبدیل شود، کاربر می‌تواند به کمک این رابط کاربری به صورت همزمان سه اپلیکیشن را روی آن اجرا کند.

در حالتی که دستگاه بسته است اندازه مشابه گوشی‌های معمول را دارد و زمانی که کاربر آن را باز می‌کند، یک نمایشگر 7.3 اینچی مربعی در اختیار می‌گیرد که شبیه به رایانه‌های لوحی است. در اینجا نخستین تصویر ویدیویی رسمی منتشر شده از این محصول، مربوط به کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ را مشاهده می‌کنید.
 
 
 
نخستین گوشی منعطف
کد مطلب: 54692
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام