۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷

احتمال وجود یک هم‌پردازنده مخصوص عکاسی در گلکسی اس 10

ایتنا- پژوهشگران بر این باور هستند که یک هم‌پردازنده هوش مصنوعی در گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 وجود خواهد داشت که مخصوص کار عکاسی است و با وجود آن، کاربران می‌توانند از تصویربرداری لذت ببرند.
احتمال وجود یک هم‌پردازنده مخصوص عکاسی در گلکسی اس 10
در نخستین روزهایی که گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه می‌شدند، کاربران شاهد وجود یک پردازنده، یک رم، یک کارت گرافیک و چند حسگر در این گوشی‌ها بودند، اما امروز به طور واضح می‌بینیم که این گوشی‌ها پیچیده‌تر شده‌اند و شرکت‌های مختلف بر اساس هدفی که از تولید گوشی هوشمند دارند، تجهیزات جدیدی را به آن اضافه می‌کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، یکی از تجهیزاتی که معمولا شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند از آنها استفاده کنند، تراشه‌های هوش مصنوعی است که با استفاده از آنها عملیات مختلفی انجام می‌شود و تلاش می‌شود که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، نیازهای کاربران به بهترین شکل برآورده و پاسخ داده شود.
 
شرکت سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که همواره به دنبال آن است که با عرضه گوشی پرچمدار خود به بازار، کاربران را به وجد بیاورد و نیازها و انتظارات آنها را به بهترین شکل ممکن برآورده سازد.
گوشی جدید شرکت سامسونگ، گلکسی اس 10 است که قرار است در سال 2019 وارد بازار شود.
 

بر اساس گزارش‌ منابع خبری مختلف، شرکت مورد بحث روی یک هم‌پردازنده هوش مصنوعی کار می‌کند که با قرار گرفتن روی گوشی سامسونگ گلکسی اس 10، قابلیت‌های محاسباتی جدیدی را به این گوشی اضافه خواهد کرد.
این هم‌پردازنده مخصوص کار عکاسی است.
 
اکنون وقتی صحبت از عکاسی و تصویربرداری به میان می‌آید، شرکت سامسونگ به عنوان یک شرکت پیشگام در این زمینه مطرح می‌شود.
در صورتی که این شرکت از تراشه مذکور در گوشی گلکسی اس 10 استفاده نماید، باید مطمئن بود که گوشی مذکور به عنوان یک گوشی عالی در زمینه عکاسی مطرح خواهد شد.
 
به احتمال زیاد به زودی اطلاعات بیشتری در مورد هم‌پردازنده هوش مصنوعی منتشر خواهد شد و کاربران در مورد جزئیات این تراشه آگاهی بیشتری کسب خواهند کرد.
سامسونگ گلکسی اس 10 در بسیاری از زمینه‌ها به عنوان یک گوشی پیشگام مطرح خواهد شد و خواهد توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید.
 
کد مطلب: 54689
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام