۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳

امکان اضافه شدن سیستم شناسایی چهره به آیفون‌های 2019

ایتنا- این احتمال وجود دارد که در سال 2019، قابلیت جدیدی به آیفون‌ها اضافه گردد که بر اساس آن، سیستم شناسایی چهره به آیفون‌ها و آی‌پدها افزوده می‌شود.
امکان اضافه شدن سیستم شناسایی چهره به آیفون‌های 2019

اخیرا سه گوشی جدید به کلکسیون آیفون اضافه شده که هر کدام قابلیت‌ها خاص خود را دارند و کاربران می‌توانند از امکانات و قابلیت‌های موجود در آنها استفاده نمایند.
از سوی دیگر، به تازگی شایعات جدیدی در مورد آیفون‌هایی که قرار است در سال آینده به بازار عرضه شود، مطرح شده است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از فون آرنا، گمانه‌زنی‌های جدید نشان می‌دهد که آیفون‌هایی که قرار است در سال 2019 به بازار عرضه شوند، از یک سیستم دوربین شناسایی چهره بهره خواهند برد که با این قابلیت، گوشی‌های آیفون می‌توانند به شکلی بسیار بهتر و پیشرفته‌تر، امکان شناسایی چهره را فراهم نمایند.
 
بر اساس تحلیل‌های تحلیلگران، این کار با استفاده از مولفه روشن‌کننده جدید انجام می‌شود که چهره کاربر را با کم کردن تأثیر نور نامرئی حاصل از محیط مشخص می‌کند.

باور پژوهشگران بر این است که اپل توان خروجی سیستم “VCSEL” (سیستم جدید شناسایی چهره) را افزایش خواهد داد تا بتواند تجربه کاربر از شناسایی چهره را بهبود ببخشد.
 سیستم تشخیص چهره

هر چقدر توان “VCSEL” و “ASP” بیشتر باشد، نیاز به طراحی و تولید بیشتر می‌شود، مواد لازم برای رسیدن به این طراحی مورد نیاز است و زمان آزمایش هم بیشتر می‌شود و در نتیجه زنجیره تأمین “VCSEL” ارزش بالاتری پیدا می‌کند.
 
شایان ذکر است که قابلیت تشخیص چهره اولین بار در آیفون ایکس ظاهر شد و به طور کلی جای احراز هویت با استفاده از اثر انگشت را گرفت. بدین ترتیب روش تاچ آی.دی به طور کامل منسوخ شد.

اما این سیستم از روشی پیشرفته و چیدمانی عالی از سنسورها بهره می‌گیرد و نقشه سه‌بعدی چهره کاربر را به صورت یک طرح 30000 نقطه‌ای درمی‌آورد.
 
اکنون در سه گوشی جدید شرکت اپل این قابلیت وجود دارد و قرار است که در آیفون‌هایی که در سال 2019 به بازار عرضه می‌شود، این قابلیت پیشرفته‌تر شود و نیازهای کاربران را به شکلی بهتر برآورده سازد.

پیش‌بینی می‌شود که در سال 2019، یک آیفون با صفحه نمایش OLED به بازار عرضه شود.
 
کد مطلب: 54688
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام