۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

احتمال استفاده از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گلکسی اس 10

ایتنا- این احتمال وجود دارد که در گوشی پرچمدار جدید شرکت سامسونگ یا گلکسی اس 10 از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک نسل سوم کوالکام استفاده شود.
احتمال استفاده از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گلکسی اس 10

قبلا تا مدت زیادی حسگرهای اثر انگشت را در جلوی گوشی قرار می‌دادند.
این روند را شرکت اپل با فناوری خود تحت عنوان تاچ آی.دی آغاز کرد و سایر شرکت‌ها هم به تبع این فناوری، حسگر اثر انگشت خود را در جلوی گوشی قرار دادند.
پس از مدتی سایر تولیدکنندگان گوشی هوشمند تلاش کردند که این حسگر را در سایر نقاط گوشی قرار دهند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که ناحیه پشت گوشی بهترین جایگاه برای قرار دادن حسگر اثر انگشت است.

به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، اکنون برخی از منابع خبری بر این باور هستند که  شرکت سامسونگ قصد دارد که حسگر اثر انگشت گوشی جدید گلکسی اس 10 را در زیر صفحه نمایش قرار دهد. این احتمال هم وجود دارد که این حسگر اثر انگشت از نوع اولتراسونیک نسل سوم کولکام باشد.
 
این سنسورهای جدید در مقایسه با نسل‌های قبلی سریع‌تر هستند و همچنین ناحیه شناسایی سطحی بزرگ‌تر دارند.
در تست گوشی هوشمند ویوو با حسگر درون صفحه نمایش اشاره شد که این نوع حسگر در مقایسه با حسگرهای قبلی کمی کندتر است ولی بنابر گزارش‌های موجود، سرعت حسگر گلکسی مسلما بیشتر خواهد شد.
 

البته بعضی گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است سامسونگ از تصمیم خود صرف نظر کند و حسگر اثر انگشت را مثل گوشی‌های قبلی در قسمت پشتی قرار دهد.

انتظار می‌رود که دقت سنسور جدید در حدود 30 درصد بیشتر باشد. علاوه بر این، ظاهرا سازنده‌ کره‌ای گوشی‌های هوشمند، از نیمه اول سال 2019 به‌صورت انحصاری به چنین اسکنری دسترسی خواهد داشت و می‌تواند آن را در گوشی‌های هوشمند خود اجرایی کند.
 
سامسونگ می‌تواند از اسکنر چهره در پنل پشتی گلکسی اس 10 نیز استفاده کند تا بتواند انتظارات فعلی کاربران را در مورد نسل بعدی پرچمدار خود برآورده سازد و نسبت نمایشگر به بدنه‌ 100 درصد را ارائه دهد.
 
کد مطلب: 54686
نام شما
آدرس ايميل شما


Dania
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید.. من ویندوزم 10 هستش. امروز که سیستم رو روشن کردم ارور pc did not start correctly رو داد. و من از طریق advance option گزینه restore رو زدم...مراحل رو کامل کرد و سیستم ریستارت شد اما الان صفحه رمز عبور میاد.. رمز رو درست میزنم واسه چند لحظه صفحه سیاه میشه و دوباره صفحه رمز عبور میاد.. ینی اصلا از این صفحه رد نمیشم فقط دائما تکرار میشه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام