۲
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۲

چرا یادگیری امنیت وردپرس مهم است؟

وردپرس بصورت متن باز (Open Source) توسعه داده می شود و به این معنی است که برنامه نویسی ماهری از سراسر جهان به کدهای آن دسترسی داشته و همواره در حال بروزرسانی و توسعه آن می باشند.
چرا یادگیری امنیت وردپرس مهم است؟
---------------------- رپرتاژ آگهی ------------------


همانگونه که می دانید مدیر یک وب سایت علاوه بر تولید محتوای عالی، باید به وظایف مهمِ دیگری مانند امنیت و سئو سایت نیز رسیدگی کند. چراکه اگر به هر یک از این موارد توجه نشود، نمی توان موفقیت آن وب سایت را تضمین کرد. اما اغلب وب سایت هایی را مشاهده می کنیم که علیرغم پیشرفت فراوان، مسائل امنیتی دامن گیر آنها شده و این مورد به حدی جدی می شود که اختلالات ناشی، باعث کاهش فروش و بازدیدکننده می شود.
فرض کنید مدت هاست که برای رشد و شکوفایی وب سایت خود زحمت می کشید، اما به دلیل عدم رعایت مسائل امنیتی، به دام هکر ها گرفتار می شوید و اینجاست که به اهمیت فوق العاده امنیت پی خواهید برد، چراکه گاها توجه نکردن به امنیت سایت، عواقب جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

آیا وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا امن است؟
قبل از هر چیز باید بدانید که وردپرس بصورت متن باز (Open Source) توسعه داده می شود و به این معنی است که برنامه نویسی ماهری از سراسر جهان به کدهای آن دسترسی داشته و همواره در حال بروزرسانی و توسعه آن می باشند. نقش داشتن برنامه نویسان زیاد از سراسر جهان در پروژه های متن باز، باعث می شود تا این پروژه ها به سرعت Debug شوند و هر ضعف امنیتی و یا برنامه نویسی در آنها به سرعت شناسایی شود.
اما در کنار مزایای گسترده ای که برنامه های متن باز دارند، نقطه ضعفی بزرگ وجود دارد و آن نقطه ضعف، اطلاع رسانی عمومی است که پس از هر بروزرسانی در خصوص مشکلات قبلی ارائه می شود. اگر سیستم مدیریت محتوا سایت شما نیز وردپرس است، احتمالا دقت کرده باشید که پس از ارائه هر بروزرسانی، مشکلات ورژن قبلی در سایت رسمی وردپرس منتشر می شود. شاید تاکنون دقت نکرده باشید که در صورت عدم بروزرسانی به موقع، همین اطلاع رسانی، خطر جدی برای سایتتان محسوب خواهد شد و به همین دلیل است که تاکید داریم آموزش امنیت وردپرس از مهمترین دوره هایی می باشد که هر فرد باید بگذراند و با نکات ریز و درشتی که می تواند باعث هک شدن وب سایت شود، آشنا گردد.
وردپرس امنیت بسیار خوبی را دارد، اما همانطور که متوجه شدید، نکاتی وجود دارد که شاید از دید مدیر وب سایت خیلی پیش پا افتاده به نظر برسد و همین موارد باعث شوند تا راه نفوذی به سایتتان باز شود.
در همین راستا در نظر داریم تا کتابی را در رابطه با امنیت وردپرس به شما معرفی کنیم که پس از مطالعه آن متوجه خواهید شد، امنیت سایت وردپرسی تان می تواند چندین برابر بیشتر از وضعیت فعلی آن باشد.

معرفی کتاب امنیت قوا در وردپرس
کتاب «امنیت تمام قوا در وردپرس» تالیف سعید حکیمی نیا و فروغ شریعتمداری می باشد که توسط انتشارات با سابقه دیباگران تهران در تابستان 1397 به چاپ رسید.
 
 

این کتاب 120 صفحه ای که در 8 فصل نوشته شده، از مبانی امنیت وردپرس گرفته و تا امنیت پیشرفته وردپرس و معرفی افزونه های امنیت، همگی را بصورت مصور به شما آموزش می دهد. همچنین فیلم آموزشی مرتبط با کتاب امنیت وردپرس در سایت آموزشی میهن لرن به آدرس www.MihanLearn.net در دسترس می باشد.

ویژگی های برجسته کتاب:
  • - آموزش پیکربندی حرفه ای امنیت وردپرس: پس از مطالعه این کتاب متوجه خواهید شد که وردپرس راه برای امنیت بیشتر زیاد دارد که انجام آنها کار چندان سختی نیست، ولی بی توجهی به آنها می تواند امنیت سایتتان را در خطری جدی قرار دهد.
    - اولین کتاب آموزش امنیت وردپرس: تا به امروز، کتابی در زمینه افزایش امنیت وردپرس منتشر نشده است و این اولین کتابی است که در تابستان 1397 توسط انتشارات معتبر دیباگران تهران تقدیم هموطنان گرامی شده و بعنوان یکی از پر فروش ترین کتاب های این سایت قرار گرفته است.
    - معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس: در این کتاب، بهترین افزونه ها برای ارتقاء امنیت سایت های وردپرسی معرفی می شوند که فرایند کار را بسیار راحت تر نموده و در افزایش امنیت سایتتان نقش بسیار موثری خواهند داشت.
    - خودآموز سریع: این کتاب در هشت فصل و 120 صفحه تالیف شده است، بطوری که مطالعه و یادگیری آن خارج از حوصله مخاطب نباشد. با در اختیار داشتن این کتاب در کمتر از 3 روز می توانید به یک متخصص حرفه ای امنیت وردپرس تبدیل شوید و خیالتان راحت باشد که دیگر سایتتان هک نخواهد شد.
    - درآمد زایی: با تسلط بر آموزه های کتاب نه تنها به یک مدیر حرفه ای امنیت سایت تبدیل خواهید شد و دیواره آتشین محکمی را برای سایت خودتان ایجاد خواهید کرد، بلکه با پشتیبانی و افزایش امنیت دیگر سایتها، می توانید به کسب درآمد قابل توجهی بپردازید.
پیشنهاد می کنیم، جهت دانلود آموزش وردپرس و آموزش های سئو و دیجیتال مارکتینگ که باعث افزایش فروش محصولات می شوند به سایت MihanLearn.net مراجعه کنید.
 
انتشار دهنده #تسمینو
 
کد مطلب: 54670
برچسب ها: رپرتاژ وردپرس
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام