کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقال آمازون از اینترنت به دنیای فیزیکی

سايت خبری ايتنا , 15 آبان 1397 ساعت 11:01

ایتنا- برخی از متخصصان و کارشناسان بر این باور هستند که اگر آمازون در پی آن است که جایگاه فعلی خود را در جهان حفظ کند باید به فکر آن باشد که از اینترنت به سمت جهان فیزیکی منتقل شود.


آینده آمازون از آنچه که مشتریان تصور می‌کنند خیلی پیچیده‌تر است.
این شرکت با پیچیدگی‌ها و دشواری‌های مختلفی روبرو است و باید به فکر تغییرات اساسی در سازوکار فروش محصولات خود باشد. آمازون باید در فکر آن باشد که در کنار کارهای اینترنتی موضوع خرده فروشی را هم به شکلی اساسی و ارزشمند دنبال کند تا بتواند در این زمینه هم موفق باشد.

به گزارش ایتنا به نقل از ورج، درک ارزش بازار خرده فروشی و اینکه آمازون می‌تواند از چه مزایایی بهره‌مند شود، نکته کلیدی است که شرکت مورد بحث پس از ورود به آن متوجه خواهد شد. با حضور این شرکت در بازار خرده فروشی، مسلما از نیازهای افراد آگاه خواهد شد و می‌تواند اهداف خود را به گونه‌ای تنظیم کند که بتواند به نیازهای مشتریان توجه بهتر و بیشتری داشته باشد.
 
آمازون باید به شرکتی تبدیل شود که بتواند همه نوع خدمت‌رسانی را انجام دهد زیرا برای رسیدن به اهداف خود باید بیش از هر چیز تلاش کند که دایره مشتریان خود را گسترده‌تر کند.
از این طریق خواهد توانست با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف  رقابت کند و به خاطر شهرتی که دارد، مشتریان را به سمت خود جذب نماید.

 آمازون

اگر به اوایل کار آمازون نگاهی بیندارید می‌بینید که جهت‌گیری آمازون به شکلی بود که داشت دنیا را به تسخیر خود درمی‌آورد، ولی پس از گذشت زمان دایره کار خود را به دلایلی سازمانی تنگ‌تر کرد و نتوانست پاسخگوی تمام نیازها و احتیاجات کاربران باشد.
 
اکنون مجددا زمان آن فرارسیده است که شرکت مذکور تحولاتی بنیادین در ساختار فروش و خط مشی خود ایجاد کند تا بتواند در آینده به عنوان یک مهره کلیدی در بازار باقی بماند.

باخت یا برد این شرکت در آینده به حضور یا عدم حضور آن در بازار خرده فروشی و فروش آفلاین بستگی دارد.
 


کد مطلب: 54651

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54651/انتقال-آمازون-اینترنت-دنیای-فیزیکی

ايتنا
  https://www.itna.ir