کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فلیکر محدودیت تعداد تصاویر را برای اکانت‌های رایگان به 1000 کاهش می‌دهد

19 آبان 1397 ساعت 11:18

ایتنا - یک اکانت Pro پنجاه دلار در سال هزینه خواهد داشت.


 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، فلیکر در اوائل سال جاری میلادی تحت مالکیت Smugmug درآمد، تغییری که به طرز اجتناب‌ناپذیری توام با تغییرات بوده است.
 
اکانت‌های رایگان از 8 ژوئن 2019 به 1000 عکس محدود خواهند شد، چیزی که کاهشی قابل توجه نسبت به ترابایت حافظه‌ای محسوب می‌شود که قبلا در اختیار کاربران قرار گرفته بود.
 
اگر شما به هزار عکس برسید، دیگر امکان آپلود بیشتر را نخواهید داشت. اگر پیش از این به محدوده ذکر شده رسیده باشید فلیکر فایل‌های شما را تا رسیدن آن به این محدوده حذف خواهد کرد، که این حذف کردن از قدیمی‌ترین آنها شروع می‌شود.
همچنین برای کسانی که می‌خواهند عکس‌هایشان را حفظ کنند، یک اکانت Pro پنجاه دلار در سال هزینه خواهد داشت.
 
فلیکر ظاهرا دلایل صادقانه‌ای برای این محدودیت دارد و مستقیما به مالکیت یاهو/Oath بر این شرکت اشاره نموده است.
 
فلیکر در یک پست بلاگ خود اعلام کرد که ظرفیت بسیار بالای ذخیره‌سازی ارائه شده فعلی کار اشتباهی بوده که باعث سوق دادن کاربران به انباشته کردن بی‌رویه تصاویرشان می‌شد.
 
در این پست آمده است: «در سال 2013، یاهو بدون توجه به اینکه چه چیزی حقیقتا باعث خاص شدن فلیکر می‌شود و در واکنش به تغییر فضای اشتراک‌گذاری آنلاین تصاویر به هر یک از کاربران فلیکر فضای ذخیره‌سازی حیرت‌انگیز تراباتی تخصیص داد.»
 
«این، و تغییرات متعدد مرتبط با امکانات فلیکر در آن دوره، پیامدهای منفی قابل توجهی داشت.»
 
این شرکت گفت که ارائه ظرفیت ترابایتی «موجب ایجاد تغییرات اساسی در پلتفرم ما شد»، و این پلتفرم را از تعاملات گروهی دور کرد.
 
فلیکر

فلیکر همچنین اعلام کرد که رایگان عرضه کردن امکانات آن باعث شد تا منافع تبلیغ‌دهندگان در اولویت قرار بگیرد، و کاربران محصول شوند. با توجه به این موضوع دادن فضای رایگان این سیگنال را به کاربران منتقل می‌کند که فضای حافظه ارزش پول پرداختن ندارد.
 
این شرکت گفت که 97 درصد از کاربران 1000 عکس یا کمتر دارند، از این رو اگر کاربری از اقلیت باقیمانده است احتمالا زمان بکاپ‌گیری از آنها فرا رسیده است.
خبر دیگر برای کاربران فلیکر این است که از ژانویه سال آینده نیازی به داشتن یک اکانت یاهو برای لاگین کردن در این سرویس نخواهند داشت.
  


کد مطلب: 54643

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54643/فلیکر-محدودیت-تعداد-تصاویر-اکانت-های-رایگان-1000-کاهش-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir