۰
plusresetminus
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۲

وجود مشکل عمر باتری در سیستم عامل اندروید پای

ایتنا- پژوهش‌ها و مطالعاتی که روی سیستم عامل اندروید پای انجام شده است، نشان می‌دهد که این سیستم عامل در بخش عمر باتری دچار مشکل است.
وجود مشکل عمر باتری در سیستم عامل اندروید پای

بعد از آنکه در ماه آگوست سیستم عامل اندروید پای در اختیار کاربران قرار گرفت، مشخص شد که گوگل از فناوری هوش مصنوعی برای دو قابلیت جدید این سیستم عامل استفاده کرده است.
این دو قابلیت جدید باتری تطبیقی و روشنایی تطبیقی است. روشنایی تطبیقی به تنظیمات کاربر بستگی دارد ولی باتری به کاربر ارتباطی ندارد.

به گزارش ایتنا به نقل از ونچربیت، گوگل به این نتیجه رسید که باتری تطبیقی منجر به کاهش پنج درصدی توان کلی CPU و کاهش ده درصد در انتقال داده پس‌زمینه می‌شود.
پس از به‌روزرسانی اندروید پای، اکثر کاربران بهبود چندانی در عمر باتری مشاهده نکردند ولی پس از مدتی به این نتیجه رسیدند که باتری با سرعت بسیار بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی اندروید تخلیه می‌شود.
 
این موضوع چند ماهی مورد مطالعه قرار گرفت و چند گوشی جدید از جمله پیکسل 3 ایکس.ال و پیکسل 3 با اندروید پای راه‌اندازی شد.
با توجه به اینکه قابلیت باتری تطبیقی، یکی از بارزترین خصوصیات اندروید پای است، لازم است که این مسئله با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.
 

بسیاری از کاربران بر این باور هستند که حتی خاموش کردن گوشی هم از سرعت تخلیه باتری جلوگیری نمی‌کند.
متخصصان تأیید کردند که باتری تطبیقی عامل اصلی نیست و در صورتی که این قابلیت خاموش شود، سرعت تخلیه سریع‌تر می‌شود.
 
اپلیکیشن‌های رسانه‌ای منجر به تخلیه سریع‌تر باتری می‌شود و کاربران اندروید پای باید بدانند که یکی از عوامل مهم در تخلیه باتری، استفاده از رسانه و تمامی برنامه‌هایی که پخش صدا یا تصویر دارند.
باتری سیور یا قابلیت ذخیره باتری یکی از مواردی است که به حفظ شارژ باتری کمک می‌کند.
 
یکی از راهکارهای دیگر برای حل مسئله تخلیه باتری، به‌روزرسانی به موقع و سریع اندروید پای است که موجب می‌گردد به مرور زمان اشکالات موجود در این سیستم عامل برطرف شود.
در صورتی که نتوانید مشکل خود را با این سیستم عامل حل کنید، می‌توانید از اندروید اوریو استفاده کنید.
 
کد مطلب: 54638
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام