کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قیمت، تاریخ عرضه و اطلاعات مربوط به گلکسی اس 10

سايت خبری ايتنا , 12 آبان 1397 ساعت 13:04

ایتنا- گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 این پتانسیل را دارد که هیجان‌انگیزترین گوشی 2019 شود، اما اطلاعاتی که درباره قیمت گلکسی اس ۱۰ و زمان عرضه گلکسی اس 10 و طراحی گلکسی اس 10 داریم را اینجا بخوانید.


شرکت سامسونگ یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده گوشی هوشمند و دیگر دستگاه‌های دیجیتالی است که در این میان گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس را به عنوان پرچمدار روانه بازار می‌کند.
انتظارات را باید نسبت به گوشی های هوشمند این شرکت هر سال افزایش داد؛ زیرا محصولات این شرکت همیشه از نوع محصولات رده بالا است و از طراحی شگفت انگیز و جذابی بهره می‌برد.

به گزارش ایتنا به نقل از تک‌رادار، گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، قوی هستند ولی در طبقه گوشی‌های 5 ستاره قرار نمی‌گیرند و به همین خاطر انتظار طرفداران و علاقه‌مندان برند سامسونگ این است که اس 10 به معنای حقیقی کلمه بتواند انتظارات را برآورده کند و به عنوان یک گوشی پرچمدار به بازار عرضه شود.
 
هنوز تمامی اطلاعات در مورد این گوشی منتشر نشده است. البته شایعاتی در این زمینه وجود دارد که از جمله آنها، تاریخ انتشار این گوشی در اوایل سال 2019 است.
این گوشی به احتمال زیاد در همایشی که قرار است شرکت سامسونگ در 25 تا 28 فوریه برگزار کند، رونمایی خواهد شد.
 

سامسونگ گلکسی اس 10 
در صورتی که این گوشی تا اواخر مارس سال 2019 به بازار عرضه نشود، جای تعجب دارد.
از سوی دیگر وقتی صحبت از قیمت این گوشی به میان می‌آید، شایعات قوت بیشتری می‌گیرد، و افراد مختلف نظرات متفاوتی در رابطه با قیمت این گوشی منتشر کرده‌اند.
قیمت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به ترتیب 719.99 و 840 دلار است و انتظار می‎‌رود که قیمت اس 10 از این دو مدل بالاتر باشد.
 
در مورد طراحی این گوشی انتظار می‌رود که یک گوشی با طراحی بدون حاشیه نمایشگر، با نسبت تصویر 19:9 و وضوح 3040*1440 به بازار عرضه شود.

گفته می‌شود طراحی این گوشی بسیار خاص خواهد بود و در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی، قرمز، سبز و زرد عرضه خواهد شد.
 


کد مطلب: 54628

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54628/قیمت-تاریخ-عرضه-اطلاعات-مربوط-گلکسی-اس-10

ايتنا
  https://www.itna.ir