کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا باید برای کسب و کار خود یک وب سایت داشته باشید؟

7 آبان 1397 ساعت 11:33

حتی با تمام کارهایی که در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهید و یا حتی اگر کسب و کار شما دهه هاست که با این روند کار می‌کند و زمان کمی به بازنشستگی شما مانده است، باز هم به شما پیشنهاد می‌کنیم یک وب سایت اختصاصی با طراحی دقیق داشته باشید.


-------------------- رپرتاژ آگهی -------------------



بسیاری از صاحبان کسب و کارها اعتقاد دارند که نیازی به یک وب سایت اختصاصی برای کار آن‌ها وجود ندارد. حتی یک وب سایت ساده هم برای کسب و کار خود نمی‌خواهند. خیلی از آن‌ها هنوز هم بر این باورند که با بازاریابی دهان به دهان می‌توانند در کار خود پیشرفت داشته باشند. یا حتی داشتن یک کانال تلگرام و یا یک حساب اینستاگرام را کافی می‌دانند.

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و یا می‌خواهید شروع به کار کنید، ممکن است فکر کنید هیچ نفعی در داشتن یک وب سایت اختصاصی وجود ندارد؛ و به راحتی می‌توانید تمام کارهایتان را با استفاده از شبکه‌های اجتماعی انجام دهید. شاید هم فکر کنید که از پس یک وب سایت اختصاصی برنمی‌آیید و با داشتن یک وب سایت ساده هم می‌توانید تمام کارها را انجام دهید.

حتی با تمام کارهایی که در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهید و یا حتی اگر کسب و کار شما دهه هاست که با این روند کار می‌کند و زمان کمی به بازنشستگی شما مانده است، باز هم به شما پیشنهاد می‌کنیم یک وب سایت اختصاصی با طراحی دقیق داشته باشید.

 
7 دلیل برای داشتن یک وب سایت اختصاصی برای کسب و کار

در زیر می توانید 7 دلیلی که کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز دارد را بخوانید:

کسب و کار شما اعتبار کسب می‌کند
بسیاری از افراد دائما به صورت آنلاین به دنبال چیزهایی هستند که نیاز دارند یا به دنبال راه‌حل‌هایی برای مشکلات خود هستند. قیمت کالاها را با هم مقایسه می‌کنند و یا حتی به دنبال اطلاعاتی در مورد فروشگاه، رستوران، یا سایر کسب و کارهای دیگر هستند. اگر شما وب سایت نداشته باشید این پتانسیل را از مشتریان بالقوه‌ی خود می‌گیرید. 

داشتن یک وب سایت نه تنها به مشتریان اطلاعات موردنیازشان را می‌دهد بلکه به کسب و کار شما اعتبار می‌بخشد. اگر یک وب سایت رایگان داشته باشید به این فکر کنید که آیا این وب سایت می‌تواند شخصیت کاری و برند شما را به طور کامل به مخاطبین نشان دهد؟ اگر یک سایت حرفه‌ ای و با استراتژی و برنامه‌ی مشخص داشته باشید، کسب و کار شما اعتبار بسیار بیشتری پیدا خواهد کرد.

در درازمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود
به عنوان یک کسب و کار کوچک و مخصوصا اگر در ابتدای راه باشید احتمالا به این فکر می‌کنید که نمی‌توانید از پس یک وب سایت اختصاصی بربیایید. شاید قیمت ساخت سایت نسبت به نیاز شما و مهارت‌ها و سلایق شما متفاوت باشد و برای ساخت سایت صرفا ممکن است هزینه‌های اولیه‌ی شما بالا باشد، ولی اگر از یک سایت ساز و یا وردپرس برای ساخت سایت استفاده کنید به شما این امکان را می‌دهند تا محتوای خود را دائما به روز نگه دارید و می‌توانید از این طریق در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

در مقایسه با سایر راه‌های تبلیغاتی قدیمی نظیر آگهی در رزونامه‌ها، تبلیغات رادیو و تلویزیون، بیلبوردها و بنرها، هدایای تبلیغاتی و مواردی از این دست هزینه ساخت سایت نسبت به این سبک از تبلیغات بسیار به صرفه تر است. اگر شما بازاری که قرار است توسط وب سایت خود کسب کنید را مدنظر قرار دهید می‌بینید که این هزینه‌ها بسیار مقرون به صرفه است و در درازمدت تاثیر بسیار زیادی دارد. 

صرفه‌جویی در هزینه‌ها یکی از دلایل اصلی برای ضرورت داشتن یک وب سایت اختصاصی می‌باشد.
 

مشتریان از خدمات شما مطلع می‌شوند
به این فکر کنید که طراحی سایت حرفه ای به شما کمک می‌کند تا بروشورها و کاتالوگ‌ها و اطلاعات محصولات خود را در هر زمانی تغییر دهید و یا بروزرسانی کنید. پس این بسیار ساده‌تر از تغییر و چاپ دوباره‌ی بروشورها و کاتالوگ‌های کاغذی می‌باشد. 

وب سایت یک راه موثر برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان است. به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی از محصولات جدید آگاه شوند و یا از اتفاقات پیش رو و تخفیفات ویژه مطلع شوند. شما همچنین می‌توانید با داشتن یک وبلاگ اطلاعات و نکات و مقالات مهم در زمینه‌ی فعالیت خود را منتشر کنید و از این طریق مشتریان بیشتری پیدا کنید. برخلاف مقالات چاپی و روزنامه‌ها و مجلات، در هر لحظه می‌توانید محتوای خود را ویرایش و مجددا منتشر کنید و نیازی به پرداخت هزینه‌های بیشتر هم ندارید.

یک وب سایت همیشه قابل دسترسی است
بر خلاف محل کار که ممکن است مجبور به تغییر آن باشید یا مجبور هستید در ساعات خاصی از روز آن را باز کنید تا مشتریان به شما رجوع کنند وب سایت شما در 24 ساعت شبانه‌ روز و تمام روزهای سال باز است و مشتریان شما زمانی که محل کار شما بسته است خدمات شما را به صورت آنلاین مشاهده می‌کنند و حتی با شما از این طریق در ارتباط هستند.

مخاطبین هدف شما وسیع‌تر می‌شوند
وب سایت شما در هر نقطه از جهان قابل دسترسی می‌باشد و هر جا که اینترنت باشد سایت شما هم وجود دارد. به دلیل گستردگی شبکه‌ی اینترنت تقریبا در اکثر خانه‌ها و تمام گوشی‌های موبایل امکان دسترسی به اینترنت وجود دارد؛ به همین دلیل با داشتن یک وب سایت می‌توانید مخاطبان بیشتری داشته باشید.

چه محصولات و خدماتی را برای ارائه داشته باشید و چه یک کسب و کار مصرف کننده باشید، وب سایت شما می‌تواند محلی برای کسب مشتری باشد. در تجارت الکترونیکی معمولا وب سایت ها باعث ایجاد یک بازار گسترده‌تر می‌شوند؛ چرا که اکثر مردم از داخل خانه به محصولات دسترسی دارند و می‌توانند آن را سفارش دهند و دم در خانه تحویل بگیرند.

یک رسانه و ویترین برای نمایش محصولات شما فراهم می‌کند
فرقی نمی‌کند در چه کسب و کاری فعالیت دارید. وب سایت شما ویترین کار شماست. می‌توانید محصولات و مهارت‌های خود را از این طریق عرضه کنید. با ایجاد یک گالری ویدیویی یا عکس از کارها و محصولات خود، می‌توانید یک چهره‌ی یونیک و منحصر به فرد از شرکت خود بسازید.

یک وب سایت خدمات مشتریان شما را بهبود می‌بخشد
مهم نیست چه محصولی می‌فروشید، می‌توانید نکات، ایده‌ها و خلاقیت‌های این حوزه را با آن‌ها در میان بگذارید. به طور مثال اگر لباس می‌فروشید می‌توانید روش‌های پوشیدن، نگهداری بهتر و مواردی از این دست را برای آن‌ها در وب سایت منتشر کنید. اگر چای یا قهوه می‌فروشید می‌توانید نکات لازم برای درست کردن آن‌ها را به کاربران آموزش دهید.

با داشتن یک صفحه‌ی پرسش‌های متداول می‌توانید به نوعی موارد موردنیاز برای مشتریان خود در حوزه‌ی کسب و کار خود را توضیح دهید تا اطلاعات بهتری از خدمات شما داشته باشند.

وب سایت خود را با سایت ساز و فروشگاه ساز سی می پلاس بسازید
 
 
 


کد مطلب: 54591

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54591/چرا-باید-کسب-کار-خود-یک-داشته-باشید

ايتنا
  https://www.itna.ir