۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲

همکاری اینتل و استریم‌لبز برای ساخت سخت افزار اختصاصی پخش زنده

ایتنا- شرکت‌های اینتل و استریم‌لبز اعلام کردند که قصد دارند برای ساخت بک سخت افزار جدید همکاری کنند. این سخت افزار جدید به صورت اختصاصی در زمینه پخش زنده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همکاری اینتل و استریم‌لبز برای ساخت سخت افزار اختصاصی پخش زنده
جدیدترین پردازنده‌های مرکزی “CPU” متعلق به شرکت اینتل قابلیت‌های بسیار زیادی دارند و می‌توانند کاربرد فراوانی در زمینه پخش زنده داشته باشند. به همین خاطر شرکت‌های مختلفی که در زمینه پخش زنده فعالیت می‌کنند، سعی می‌کنند که برای انجام کارهای خود از پردازنده‌های شرکت اینتل استفاده کنند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه، "استریم‌لبز" است.
شرکت‌های اینتل و استریم‌لبز اعلام کردند که قصد دارند در قالب یک کار تیمی، راهکار خود برای پخش زنده را اجرایی کنند و یک سخت‌افزار ویژه برای پخش زنده طراحی کنند.
این دو شرکت پس از ساخت سخت‌افزار مذکور، سیستم‌های خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا از آن برای وب‌سایت‌های ویدیویی استفاده کنند.
 
این سخت‌افزار از پردازنده کور آی-5 استفاده خواهد کرد چون فرآیند پخش نیاز به پردازنده قوی دارد که چهار تا شش هسته‌ای باشد.
این سخت‌افزار همراه با دستگاه‌های شاتل، زوتاک و ایسر کار می‌کند. سازندگان می‌توانند با استفاده از این سخت افزار، مخاطبان بیشتری را به سمت رسانه‌ها جذب نمایند.
 
 

کریس سیلوا، رییس تولید دسکتاپ اینتل اعلام کرد: «افرادی که در زمینه پخش زنده فعالیت می‌کنند، می‌توانند از سخت‌افزاری که توسط اینتل و استریم‌لبز تولید شده است، استفاده نمایند. ما تصمیم داریم که تجربه بیشتر و بهتری به مشتریان خود بدهیم و کاری کنیم که آنها با موارد مورد علاقه خود به صورت پخش زنده ارتباط برقرار کنند.»
 
لازم به ذکر است که چند گروه و شرکت دیگر هم در این زمینه کار می‌کنند و برای ساخت این سخت‌افزار به اینتل و استریم‌لبز کمک خواهند کرد.
شاتل، سمپلی ان.یو.سی، زوتاک و ایسر از جمله شرکت‌ها و گروه‌هایی هستند که در این زمینه کار خواهند کرد.
هدف اصلی سخت‌افزار مورد بحث، ساده‌سازی فرآیند پخش زنده است.
 
کد مطلب: 54573
برچسب ها: اینتل پخش زنده
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام