۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

سامسونگ روی صفحه نمایش تاشو برای لپ‌تاپ کار می‌کند

ایتنا- شرکت سامسونگ اعلام کرد که مدتی است دارد روی صفحه نمایش‌هایی کار می‌کند که مخصوص لپ تاپ طراحی شده است و قابلیت تاشو دارد.
سامسونگ روی صفحه نمایش تاشو برای لپ‌تاپ کار می‌کند
شرکت سامسونگ مدتی است که در زمینه صفحه نمایش تاشو فعالیت می‌کند.
این شرکت بزرگ پس از بررسی و تحقیق در مورد نیازهای بازار و پیشرفت‌های فناوری به این نتیجه رسیده که باید در زمینه صفحه نمایش تاشو کار کند و قصد دارد که در ماه آینده از مفهوم گوشی هوشمند تاشو پرده بردارد.
این شرکت قصد دارد که از این صفحه نمایش در دستگاه‌های بزرگ‌تری مانند لپ‌ تاپ هم استفاده کند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ورج، لی مین چئول، معاون بازاریابی کامپیوتر شخصی سامسونگ در حین رویداد لپ تاپ در کره جنوبی اظهار داشت: «سامسونگ قصد دارد با شرکت‌هایی که در حوزه صفحه نمایش کار می‌کنند همکاری کند و لپ تاپ‌هایی را ارائه دهد که صفحه نمایش‌های تاشو داشته باشند. این شرکت در زمینه گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش تاشو هم کار می‌کند.»
 
شرکت سامسونگ در پی آن است که در بازار محصولات خود جنبش تازه‌ای را ایجاد کند و تجربه‌های تازه‌ای به مشتری بدهد. این کار قطعا روند رشد محصولات سامسونگ را تغییر دهد. صفحه نمایش‌های تاشو می‌تواند بازار دستگاه‌های 2 در 1 را متحول کند.
 
 
 صفحه نمایش تاشو انعطاف پذیر

لپ تاپ‌های فعلی می‌تواند به شکل تبلت درآید و حالت رسانه‌ای داشته باشد ولی لپ تاپ تاشو قطعا طراحی خاص و منحصر به فردی خواهد داشت و آینده حوزه فناوری را متحول خواهد کرد.

لازم به ذکر است که هنوز چیزی در رابطه با شرکتی که سامسونگ با آن کار می‌کند منتشر نشده است و حتی تاریخ و جزئیات خاصی در مورد دستگاهی که قرار است ارائه گردد نیز در دسترس رسانه‌ها قرار نگرفته است.
 
سامسونگ حدود 3.2 میلیون کامپیوتر شخصی در هر سال می‌فروشد که در بین محصولات دیگر، نقش محوری و اساسی را ایفا می‌کند.
کامپیوترهای شخصی اهمیت زیادی دارند چون سازمان‌ها و افراد زیادی به این نوع دستگاه دارند.
 
کد مطلب: 54572
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام