۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳

نکاتی که باید قبل از خرید گوشی هوشمند در سال 2018 بدانید

ایتنا- با توجه به مزایا و معایبی که گوشی‌های مختلف دارند، وقتی فردی برای خرید گوشی هوشمند جدید اقدام می‌کند باید از یک سری از نکات آگاه باشد تا بتواند یک انتخاب دقیق و مقرون به صرفه داشته باشد.
نکاتی که باید قبل از خرید گوشی هوشمند در سال 2018 بدانید
سال 2018 سال مهمی در زمینه گوشی‌های هوشمند بود و فناوری‌های نو و جدیدی به بازار عرضه شد که حوزه گوشی هوشمند را به یک عرصه فوق‌العاده رقابتی و حساس تبدیل کرد.

وقتی صحبت از گوشی هوشمند جدید به میان می‌آید، فرد ممکن است دچار سردرگمی شود. البته این موضوع طبیعی است زیرا برندهای موجود در بازار هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارد.

به گزارش ایتنا به نقل از نو یور موبایل، برندهای موجود در بازار تبلیغات گسترده و فراوانی در حوزه کاری خود انجام می‌دهند و تمام تلاش خود را برای جذب مشتریان موجود در بازار انجام می‌دهند اما با وجود تمام این موارد، انتخاب یک گوشی با تمام سختی‌ها، می‌تواند به یک موضوع آسان تبدیل شود. این کار با دانستن چند نکته ممکن و میسر است.
 
اولین نکته آن است که باید بدانید به دنبال چه سیستم عاملی هستید و تمایل دارید از اندروید یا iOS استفاده کنید.
هر کدام از این سیستم عامل‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارید که باید در زمینه به خوبی تحقیق کنید.

دومین نکته آن است که بدانید چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید و به دنبال چه محدوده‌ای از قیمت‌ها هستید.
 

ممکن است بتوانید با خرید یک گوشی قدیمی یا ارزان هم کار خود را به پیش ببرید و از طرفی پول خود را نیز پس انداز کنید.
باید بدانید که حتما مجبور نیستید یک گوشی آیفون بخرید و خرید یک گوشی معمولی هم می‌تواند برای شما مناسب باشد.
 
یکی از نکات بسیار مهم برای خرید گوشی هوشمند، این است که واقعا بدانید که از گوشی خود چه انتظاراتی دارید و می‌خواهید چه کارهایی برای شما انجام دهد. دوربین، باتری، حافظه و ... مواردی هستند که هر فردی باید بداند تا بتواند یک انتخاب عالی داشته باشد حتی گاها به افرادی برمی‌خوریم که واقعا نیازی به داشتن گوشی هوشمند ندارند.
 
یکی از برندهایی که باید با آن آشنا شوید، وان‌پلاس نام دارد که بهترین گوشی‌های فعلی را با ارزان‌ترین قیمت ممکن به مشتریان خود ارائه می‌دهد و بسیاری از کاربران به این مدل از گوشی علاقمند شده‌اند و تمایل دارند که از این برند خریداری کنند. در صورتی که به مسئله قیمت اهمیت می‌دهید لازم است این برند را بررسی کنید.
 
کد مطلب: 54564
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام