۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۷

سامسونگ احتمالا دوربین درون صفحه‌ای و حسگر اثر انگشت به گوشیهای آینده اضافه خواهد کرد

ایتنا - سامسونگ چهار نوآوری در OLED Forum 2018 خود ارائه نموده است.
سامسونگ احتمالا دوربین درون صفحه‌ای و حسگر اثر انگشت به گوشیهای آینده اضافه خواهد کرد
 
بر اساس برخی از شایعات، قابلیت‌های جدید ممکن است شامل حذف نیاز به وجود حاشیه برای صفحه نمایش باشد، تا بدین طریق ابعاد صفحه افزایش یابد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از cnet، سامسونگ احتمالا در حال کار بر روی قرار دادن قابلیت‌هایی همچون دوربین و حسگر اثر انگشت روی صفحه‌ای است.
 
اخیرا Ice Universe، یک درزدهنده اخبار موبایل، در توئیتی نوشت که سامسونگ چهار نوآوری در OLED Forum 2018 خود ارائه نموده است. آنها عبارتند از یک حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، یک اسپیکر تعبیه شده در داخل صفحه، ارتعاشاتی که از صفحه بیرون می‌آیند و سنسور زیر پانل.
این قابلیت آخر می‌تواند این امکان را فراهم بیاورد که سامسونگ را قادر سازد تا یک دوربین سلفی یا اسکنر عنبیه را زیر نمایشگر قرار دهد، تا بدین ترتیب دیگر نیازی به حاشیه برای صفحه نمایش وجود نداشته باشد.
 


مشخص نیست که آیا این قابلیتها در گلکسی S10  یا دیگر گوشی‌های آتی ارائه خواهند شد یا نه. اما در صورت اجرای آن، نمایشگر خواهد توانست کل صفحه گوشی را پر کند.
 
اکانت توئیتری سامسونگ موبایل نیوز نیز درباره این شایعات اینگونه گزارش داده است: «سامسونگ در حال کار بر روی تکنولوژی جدیدی است که در آن تلاش دارد تا دوربین سلفی را زیر نمایشگر پنهان کند. منابع من اطلاع داده‌اند که نمونه‌های معدودی تولید شده که از این تکنولوژی استفاده کرده‌اند. فکر نمی‌کنم این قابلیت را در گوشی‌های موجود در بازار تا سال 2020 ببینیم، ولی باز هم معلوم نیست».
 
 
کد مطلب: 54528
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام