۲
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴
در چهارمین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی:

شرکت شبکه اندیشان نوآور مقام اول استارتاپی را کسب کرد

سابقه فعالیت‌های شبکه‌اندیشان تاکنون در حوزه‌های پرداخت‌الکترونیک و مخابراتی‌بوده ولی این شرکت با ارج‌نهادن به طرح‌وبرنامه ضمن رصدکردن حوزه‌های نوپاسعی نموده‌است بانگاه به ظرفیت و استعدادهای بومی به مرزهای تکنولوژی و فن‌آوری چشم داشته‌باشد.
شرکت شبکه اندیشان نوآور مقام اول استارتاپی را کسب کرد
----------------------- رپرتاژ آگهی ----------------------



شرکت شبکه‌اندیشان‌نوآور(شاناکو) مقام اول استارتاپی را در میان شرکت‌کنندگانی که هر کدام از آنها خودنیز درخور تقدیر و ارج نهادن هستند کسب کرد.
مطمئنا شبکه‌اندیشان در ادامه راه خود در برنامه دارد از دیگر شرکت‌های حاضر در این همایش همکاری بطلبید و یک ساختار شبکه‌ای متشکل از استارت‌آپ‌ها را سازماندهی کندو با دیدی متفاوت و تلاشی بیشتر، حرکت‌هایی نو را آغاز نماید تا به نوبه خود به رشد ظرفیت‌های دانش اموختگان منطقه کمک نماید، این مهم می‌بایست در استان مازندران فراتر از نگاه شهرستانی دیده‌شود.

سابقه فعالیت‌های شبکه‌اندیشان تاکنون در حوزه‌های پرداخت‌الکترونیک و مخابراتی‌بوده ولی این شرکت با ارج‌نهادن به طرح‌وبرنامه ضمن رصدکردن حوزه‌های نوپاسعی نموده‌است بانگاه به ظرفیت و استعدادهای بومی به مرزهای تکنولوژی و فن‌آوری چشم داشته‌باشد.


شرکت شبکه‌اندیشان نوآور تاکنون در حوزه‌های پرداخت الکترونیک و مخابرات چه فعالیت‌هایی داشته‌است؟
مهندس عسکری پرج مدیرعامل شبکه اندیشان نوآور: حضور در زمینه ارزش‌افزوده پیامکی و ارائه سرویس‌های به روز و با کیفیت، به نهادهای خصوصی، دولتی و انقلابی در سطح استان مازندران و استانهایی همجوار (گیلان، سمنان و گلستان) جزو افتخارات شرکت می‌باشد، 
در زمینه پرداخت‌الکترونیک تاکنون با دو بانک و چند شرکت پرداخت‌الکترونیک طرف قرارداد همکاری بوده و در پرداخت‌های با‌کارت و بدون‌کارت، سعی‌کرده در کسب‌وکار خود سطح خدمتی متمایز را به پذیرندگان ارائه‌دهد  بطوری که پذیرندگان راغب‌شدند هزینه‌های سخت‌افزار و گاهی هزینه تراکنش را پرداخت نمایند.


شرکت شبکه اندیشان چه برنامه و افقی را برای  آینده خود متصور است؟
آنچه که دارائی شبکه‌اندیشان است ظرفیت استفاده از توان بومی و نیروهای جوان، مستعد، متدین و همراه با آرمان‌های نظام است که تاکنون بعنوان موتور محرک شرکت بر ناملایمت‌ها فائق آمده‌اند.
شرکت ضمن رصدکردن حوزه‌هایی مانند بلاکچین، اینترنت‌اشیاء و رباتیک، خود را در مرز دانش نگه‌داشته‌ تا در فرصت‌های مقتضی این ظرفیت‌های بالقوه را به منصه‌ظهور برسانند.
بطور مثال اخیرا شاهدبودیم بانک‌مرکزی و علی‌الخصوص مدیریت محترم شرکت شبکه‌الکترونیکی‌پرداخت‌کارت (شاپرک) با تصمیمی شجاعانه اقدام به ممیزی شرکت‌های متقاضی دریافت مجوز پرداخت‌یاری نموده، و این زمینه‌ایست که شبکه‌اندیشان افتخار دارد جزو پیشتازان این حوزه‌بوده و با برنامه‌ریزی قصد دارد زمینه‌های بروز و ظهور استعدادهای این منطقه از کشور را فراهم‌آورد، تا جوانان متخصص و متعهد به انقلاب و سرزمین با برخورداری از حمایت‌های قانونی این مجوز کشوری، ضمن فعالیت در استان و شهرستان خود اندیشه‌های جهانی را پرورش دهند. و ما مطمئن هستیم که این اتفاق شدنی‌است.
 

خواست شما از  مسئولان استانی یا کشوری چیست؟
شبکه‌اندیشان در نگاه خود همیشه ابتدا چارچوب‌ها و قوانین را سرلوحه خود قرارداده‌، و این را خط قرمز خود نگاشته‌است، نگاه ما ضمن ارائه سرویس به نهادها دولتی و خصوصی، احترام به قوانین و همچنین ظرفیت‌های بومی بوده‌است .
اما آنچه که مشکل‌ساز بوده شفاف‌نبودن قوانین در حوزه‌هایی می‌باشد که برای شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ و فین‌تک حوزه عمکرد را شفاف‌نکرده  و یا پاسخگوئی سلیقه‌ای به درخواست‌های قانونی را سبب‌شده‌است.
مطمئنن یکی از نیازهای شرکت‌هایی مانند ما، نگاه جامع مسئولان کشوری به توسعه مناطق می‌باشد، و باید این دید را توسعه بخشید که این شرکت‌های نوپای شهرستانی در گوشه‌کنار کشور می‌توانند موجبات توسعه متوازن را فراهم آورند.
کد مطلب: 54511
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام