کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان تماشای همزمان یک ویدئو با مرور سایت

30 مهر 1397 ساعت 12:06

ایتنا - این قابلیت مینی‌پلیر برای شما امکان تماشای یک ویدئو در پنجره‌ای کوچکتر را در زمانی که در بخش‌های دیگر سایت را مرور می‌کنید فراهم می‌آورد.



بالاخره انتظاری طولانی به سر آمد و یوتیوب یک قابلیت «مینی‌پلیر» جدید را ارائه کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، این قابلیت مینی‌پلیر برای شما امکان تماشای یک ویدئو در پنجره‌ای کوچک‌تر را در زمانی که در بخش‌های دیگر سایت را مرور می‌کنید فراهم می‌آورد.
 
البته نمی‌توان گفت که این قابلیت هیچگاه در دسترس نبوده است، چرا که قابلیتی مشابه آن از مدت‌ها قبل در نسخه موبایل یوتیوب در دسترس بوده است، ولی به هر حال در وب هم از امکان آن مهیا شد.
 
برای دسترسی پیدا کردن به این قابلیت، ویدئویی را در یوتیوب اجرا کنید، با نشانگر ماوس روی آن بروید تا دکمه جدیدی را در پایین سمت راست ببینید، یعنی دکمه Miniplayer. روی آن کلیک کنید، ویدئو کوچک خواهد شد و در گوشه پایین راست قرار می‌گیرد، تا به این طریق بتوانید آزادانه ویدئوهای دیگر در این سایت را مرور کنید.
 


در توئیت تیم یوتیوب در اینباره آمده است:
آن را دیدید؟؟
دکمه جدید مینی‌پلیر بر روی دسکتاپ برای شما امکان تماشای ویدئویتان را در حین مرور فراهم می‌آورد!
برای کسب اطلاعات بیشتر و دیگر به‌روزرسانیهای اخیر در Desktop Web Release Notes به اینجا مراجعه کنید:  https://t.co/yrh7CeqqF7 pic.twitter.com/MBfhrAqJmv
- Team YouTube (@TeamYouTube) October 17, 2018
 
مینی‌پلیر خودش چند فرمان دارد: دکمه‌های اجرا/مکث و ویدئوی قبلی/بعدی. برای دسترسی به پلی‌لیست، بر روی فلش رو به پایین کلیک کنید. برای بستن مینی‌پلیر، روی علامت ضربدر یا ESC روی صفحه کلیدتان بزنید. و برای برگشتن به نمای ویدئوی معمول، کافیست روی مینی‌پلیر کلیک کنید (هر جا به جز کنترلها).
 
این قابلیت نخستین بار در ماه مارس تست شد و به تدریج در طی هفته‌های گذشته در اختیار برخی از کاربران قرار گرفت، ولی اکنون در اختیار همگان قرار گرفته است.
 
 


کد مطلب: 54506

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54506/امکان-تماشای-همزمان-یک-ویدئو-مرور

ايتنا
  https://www.itna.ir