۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳

پیغام‌هایتان را از فیس‌بوک پس بگیرید!

ایتنا -شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از فرستادن پیغامی در فیس‌بوک پشیمان شوید، یا حتی پیغامی درست را به فرد اشتباه فرستاده باشید!
پیغام‌هایتان را از فیس‌بوک پس بگیرید!

 
فیس‌بوک در حال آزمایش بر روی قابلیتی است که با عملیاتی شدن آن، از این پس کاربر می‌تواند پیغام‌های فرستاده شده خود به دیگر کاربران را حذف کند.
 
آیا تاکنون برای شما پیش آمده که پیغامی در فیس‌بوک فرستاده باشید که بعدتر، از فرستادن آن پشیمان شده باشید؟
حالا فیس‌بوک کار را برای شما راحت کرده و می‌توانید حتی آب ریخته را جمع کنید!
 
به گزارش ایتنا به نقل از TechRadar، هر چند با پیش آمدن اتفاقات و جریانات گوناگون و گاه مخالف فیس‌بوک امسال، سال خوبی برای بزرگ‌ترین شبکه احتماعی جهان نبود، و مشکلات امنیتی که پای زاکربرگ را هم به دادگاه کشاند رسوایی‌های زیادی برای این کمپانی محبوب به بار آورد، اما بنظر می‌رسد اوضاع می‌تواند کمی تغییر نماید.

هر چند کار به جایی رسیده بود که کاربران را به خروج از فیس‌ بوک و بستن اکانتشان ترغیب می‌کرد و هشتگی فراگیر نیز در همین زمینه به راه افتاد اما حالا فیس‌بوک در تلاش است تا کاربران را متقاعد کند که کمی‌ دیرتر حساب فیس‌بوک خود را غیرفعال کنند!
 
حالا تصور کنید شما پیغامی را اشتباها به فرد دیگری ارسال کرده‌اید یا بعد از فرستادن پیغام، پشیمان شده‌اید.
فیس‌بوک اکنون تصمیم دارد راهی برای جبران این خطا پیدا کند و به زودی کاربران این شبکه اجتماعی خواهند توانست پیغام‌های فرستاده شده را حذف کنند.
 
البته فیس‌بوک هنوز اظهار نظری رسمی در خصوص ارائه این سرویس نکرده اما گویا این قابلیت در واتس‌اپ از شبکه‌های زیرمجموعه فیس‌ بوک فعال است و به زودی در فیس‌بوک نیز اعمال خواهد شد.



 
کد مطلب: 54442
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام