۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

استقبال بی‌نظیر از کاربران از iOS 12

ایتنا- بر اساس آمارها و اطلاعات مختلف، نیمی از تمامی دستگاه‌های آیفون موجود در جهان از سیستم عامل iOS 12 استفاده می‌کنند و این بیانگر سرعت بی‌سابقه کاربران برای تظابق با سیستم عامل جدید است.
استقبال بی‌نظیر از کاربران از iOS 12

شرکت اپل پس از انتشار نسخه iOS 12 در بازار، انتظار چنین استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران را نداشت.
این شرکت اعلام کرد که پس از گذشت مدت کوتاهی از انتشار این نسخه از سیستم عامل آی.اُ.اس در بازار، کاربران توانستند خیلی سریع‌تر از آنچه که تصور می‌شد، خود را با سیستم عامل موجود وفق دهند و به راحتی آن را بپذیرند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، آمار و اطلاعات موجود نشان می‌دهد که بیش از نیمی از دستگاه‌های آیفون، آی‌پاد در حال استفاده از سیستم عامل جدید iOS 12 هستند.
این نسخه از سیستم عامل جدید شرکت اپل، جدیدترین نسخه‌ای است که در بازار وجود دارد و با تازگی وارد بازار شده است.
 
آمارها نشان می‌دهد که افرادی که کاربر این سیستم عامل محسوب می‌شدند خیلی سریع‌تر از سیستم عامل‌های قبلی مانند iOS 11، نسخه جدید را پذیرفتند.
وقتی سیستم عامل قبلی به بازار عرضه شد، حدود 50 روز طول کشید تا میزان کاربران آن به 50 درصد برسد ولی در سیستم عامل جدید ظرف چند هفته پس از انتشار، درصد مورد نظر محقق شد.
 
 
لازم به ذکر است کخ یکی از علل اصلی تأخیر کاربران در پذیرش iOS 11 وجود اشکالات و ایرادات مختلف در این سیستم عامل بود. به همین خاطر شرکت اپل مجبور شد که با عرضه به‌روزرسانی از آن نسخه، به سرعت اشکالات موجود را برطرف کند.

در طول آن دوره، شرکت مورد بحث مجبور شد که همه چیز از جمله نقص‌های موجود در میکروفون را به غیرفعال شدن صفحه نمایش شخص ثالث در آیفون ارتباط دهد.
 
اپل در نسخه جدید کوشید تا نقص‌های موجود در نسخه‌های قبلی را برطرف کند و عملکرد گوشی خود را به بهترین شکل بهبود ببخشد.
در صورتی که این امکان برای شما به عنوان کاربر آیفون وجود دارد، هر چه سریع‌تر سیستم عامل خود را به‌روزرسانی کنید و از مرایای آن بهره‌مند شوید.
   
کد مطلب: 54418
برچسب ها: اپل iOS12
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام