۰
plusresetminus
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸

ربات انسان‌نمای اطلس؛ برنده قطعی مسابقه ربات نینجا + ویدئو

ایتنا- تمام ی افرادی که به آینده رباتیک علاقمند هستند، تمایل دارند که ربات‌ها بتوانند با سرعت بیشتری حرکت کنند و بتوانند حرکات نمایشی انجام دهند. یکی از رشته‌های ورزشی که ربات‌ها در آن رشد کرده‌اند، پارکور است.
ربات انسان‌نمای اطلس؛ برنده قطعی مسابقه ربات نینجا + ویدئو
شرکت بوستون داینامیکس ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که نشان از توانایی‌های جدید ربات انسان‌نمای اطلس دارد.

اطلس به عنوان ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس، شگفت‌آور‌ترین رباتی است که بوستون داینامیکس توسعه داده است، حال آنکه سایر ربات‌های این شرکت نظیر اسپات‌مینی نیز با داشتن توانایی‌های خارق‌العاده، نظر هر علاقمندی را به خود جلب می‌کند.

به گزارش ایتنا به نقل از ورج، تمامی افرادی که به آینده رباتیک علاقه‌مند هستند، تمایل دارند که شاهد ربات‌هایی باشند که قادر به انجام حرکات نمایشی هستند.
ربات اطلس یکی از همین ربات‌هاست که به صورت مداوم در حال توسعه است.
بوستون داینامیکس ویدیویی را منتشر کرد که در آن ربات اطلس انسان‌نما در حال دویدن به سمت چند جعبه است و پس از پریدن از روی مانع به سمت جعبه‌ها می‌رود و با پریدن روی جعبه‌ها، از آنها بالا می‌رود.
 
این ویدیو بیانگر پیشرفت‌های جدیدی است که در حوزه رباتیک اتفاق افتاده است.
ربات انسان‌نمای اطلس موفق شده است که نظر بسیاری از افراد علاقه‌مند به رباتیک را جلب کند.
بوستون داینامیکس با وجود اینکه مدتی است حمایت گوگل را از دست داده است ولی باز هم با تلاش موفق شده است که ربات‌های خود را توسعه دهد و انتظارات علاقه‌مندان را برآورده سازد.

نمایش ویدئوی مربوطه:

بوستون داینامیکس، در طی چند سال اخیر موفق شد که با تولید ربات‌های مختلف، در زمینه‌های مختلف به رشد و پیشرفت زندگی بشر کمک کند.
ربات‌های این شرکت اکنون کارهای مختلفی انجام می‌دهند که از جمله آنها می‌توان به پشتک زدن، باز کردن در و باز نگه داشتن آن، شستن ظروف، دنبال چیزی رفتن و بلند کردن جعبه‌ها اشاره کرد.
 
اکنون پارکور هم به مجموعه کارهای بالا اضافه شده است.
یکی از مسابقاتی که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، مسابقه ربات نینجا یا نینجای جنگجو است. با در نظر گرفتن توانایی‌های فعلی اطلس تا حدودی می‌توان با قاطعیت گفت که این ربات برنده این مسابقه خواهد بود. شرکت بوستون داینامیکس با قوی‌ترین و بهترین ربات خود در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد و با برنده شدن، قابلیت خود را به جهان نشان خواهد داد.
 
کد مطلب: 54414
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام