۰
plusresetminus
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۱

مدیر توئیتر ظاهرا از کامپیوتر و تبلت استفاده نمی‌کند

ایتنا - گزارشگر سایت Quartz بی‌پرده از دورسی سوال کرد که آیا او از کامپیوتر یا لپ‌تاپی استفاده می‌کند؛ پاسخ دورسی یک کلمه بود: «نه»!
مدیر توئیتر ظاهرا از کامپیوتر و تبلت استفاده نمی‌کند

آیا فکر می‌کنید واقعا به آن مک‌بوک پرو جدید نیاز دارید؟
خب، اگر جک دورسی "توئیتر" و "اسکویر" (که هر دو شرکت‌هایی چند میلیارد دلاری هستند) را بدون کامپیوتر، لپ‌تاپ یا تبلت اداره می‌کند، شما هم احتمالا نیازی به داشتن آنها ندارید.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، سرنخ کشف این واقعیت باورنکردنی از توئیت‌های دورسی گرفته شد که ظاهرا همه از یک گوشی موبایل پست می‌شوند. از این رو دیو جرشگورن گزارشگر سایت  Quartz  بی‌پرده از دورسی سوال کرد که آیا او از کامپیوتر یا لپ‌تاپی استفاده می‌کند یا نه؟
پاسخ دورسی یک کلمه بود: «نه»!

 
 
 


در ادامه این رشته (thread) از دورسی پرسیده شد که آیا او حداقل از تبلت استفاده می‌کند، ولی پاسخ او، باز هم، منفی بود.
 
 


و تلاش نومیدانه پل فابرتی از شرکت مایکروسافت برای سوق دادن دورسی به استفاده از یک Surface Go با (احتمالا) نگاه خیره سرد و بیرحمانه دورسی همراه شد که گفت «ممنون، ولی نه».
  
 
  

کار و روال فعالیت افراد با هم متفاوت است.
اگر قرار بود متن حاضر که در حال مطالعه آن هستید بر روی یک آیفون تایپ شود، چندان انتخاب علاقه‌مندانه‌ای برای نویسنده‌اش نمی‌توانست باشد. ولی با این وجود جالب است که فردی که دو شرکت عمده تکنولوژی را اداره می‌کند چنین کارهایی را بدون استفاده از یک کامپیوتر انجام می‌دهد، البته به قول خودش.
  
 
کد مطلب: 54413
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام