کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چارچوب یادگیری ماشین Infer.NET متن باز مایکروسافت

6 آبان 1397 ساعت 16:26

ایتنا- مایکروسافت قصد دارد که چارچوب یادگیری ماشین خود تحت عنوان Infer.NET را به صورت یک چارچوب متن باز درآورد.


شرکت مایکروسافت پس از بررسی فراوان در مورد چارچوب‌های یادگیری ماشین به این نتیجه رسید که بهتر است چارچوب یادگیری ماشین خود را که Infer.NET نام دارد، به صورت یک چارچوب متن باز درآورد.
چارچوب مورد بحث در زمینه یادگیری ماشین مبتنی بر مدل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش رایورز به نقل از دولوپر-تک، چارچوب Infer.NET ابتدا در سال 2004 در مرکز پژوهشی مایکروسافت در شهر کمبریج انگلستان ساخته شد و سپس در سال 2008 برای استفاده در زمینه‌های علمی و آکادمیک روانه بازار شد.
از زمان ورود این چارچوب به حوزه علمی، هزاران مقاله در زمینه‌های مختلف نوشته و هزاران کار پژوهشی با استفاده از این چارچوب انجام شده است.
 
شرکت مایکروسافت بر این باور است که رویکرد مدل‌محور Infer.NET در زمینه یادگیری ماشین، همان چیزی است که چارچوب آنها به دنبال آن است.
این چارچوب کمک می‌کند که دانش دامنه را وارد مدل کنید و سپس یک الگوریتم مناسب از آن مدل استخراج کنید.
مزیت اصلی این رویکرد، آن است که به درک بهتر چگونگی تصمیم گیری به وسیله هوش مصنوعی کمک می‌کند.

 

Infer.NET به بخشی از ML.NET تبدیل خواهد شد. در واقع ML.NET چارچوب یادگیری ماشینی است که توسط توسعه دهندگان .NET مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مایکروسافت تاکنون گام‌های مختلفی برای یکپارچه سازی برداشته است و تلاش دارد که هر چه زودتر این کار انجام شود تا کاربران و توسعه دهندگان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
 
فریم ورک Infer.NET، یک چارچوب یادگیری ماشین است که در محصولات مایکروسافت مانند اکس باکس، آژور و آفیس به کار گرفته می‌شود.

اصلی‌ترین ویژگی ارائه‌شده توسط Infer.NET، قابلیت تفسیرپذیری آن است.
در توضیح این ویژگی آمده است: اگر شما مدلی را طراحی کنید و الگوریتم یادگیری از آن پیروی ‌کند، شما می‌توانید درک کنید که سیستم به چه شکلی رفتار کرده یا دلیل این پیش بینی خاص چیست.
 


کد مطلب: 54411

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54411/چارچوب-یادگیری-ماشین-infer-net-متن-باز-مایکروسافت

ايتنا
  https://www.itna.ir