۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴

بررسی اجمالی گوشی Honor 8X

ایتنا- گوشی جدید شرکت هواوی یعنی Honor 8X نظر کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. یکی از خصوصیات این گوشی زیبایی منحصر به فرد آن است. گوشی آنر 8 ایکس مجهز به دو اسلات سیم کارت و میکرو اس.دی است.
بررسی اجمالی گوشی Honor 8X
ماه مارس یکی از بی‌نظیرترین ماه‌های سال در زمینه گوشی‌های هوشمند بود.
در این ماه گوشی جدید شرکت هواوی به بازار عرضه شد. این گوشی که آنر 8ایکس نام دارد و متعلق به برند هواوی است، می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک گوشی مناسب، با قیمت مقرون به صرفه و مشخصات خوب هستند، عالی باشد.

به گزارش ایتنا به نقل از اینکوایرر، قیمت این گوشی هوشمند 250 پوند است و در مقایسه با مشخصاتی که به کاربر ارائه می‌دهد بسیار مناسب است.
این گوشی از سپتامبر 2018 در چین در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این گوشی تا حدود زیادی شبیه پرچم‌دار آنر یا همان آنر 10 است.
 
در پنل جلوی دستگاه شاهد نمایشگر 5.2 اینچی آن هستیم که 72.5 درصد از آن را فرا گرفته است.

حاشیه‌های باریک در دو طرف نمایشگر، موجب شده‌اند تا گوشی ابعاد بسیار خوبی داشته باشد و اکثر کاربران بتوانند به راحتی و با یک دست از آن استفاده کنند.
سایر موارد قابل ذکر از پنل جلوی گوشی، در کنار دوربین سلفی، سنسور مجاورت و برند آنر و در بخش پایین نمایشگر، چراغ LED اعلان گوشی است که در اسپیکر مکالمه‌‌ آن قرار گرفته است.
 گوشی Honor 8X

در قاب پشتی گوشی شاهد حسگر اثر انگشت هستیم. در مورد محل‌ قرارگیری حسگر باید گفت که این مورد کاملا سلیقه‌ای بوده و برخی پشت دستگاه را مناسب دانسته و برخی پنل جلو را ترجیح می‌دهند.

یکی از مشکلاتی که قرارگیر حسگر اثر انگشت در پشت گوشی با خود به همراه دارد، این است که نمی‌توان حین قرار گرفتن گوشی بر روی میز، از حسگر اثر انگشت برای باز کردن قفل آن استفاده کرد.
 
اسپیکر هواوی آنر 8، در بخش پایین فریم آن و در سمت راست پورت یواس‌بی نوع C قرار گرفته است.
کیفیت صدای تولیدی بسیار خوب است و حتی با بالا بردن حجم صدا نیز، کیفیت آن افت چندانی نمی‌‌کند و باتری این گوشی 3750 میلی آمپری است.
 
کد مطلب: 54408
نام شما
آدرس ايميل شما


عیسی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید این گوشی چراغ اعلان میگن داره ولی من پیداش نکردم کسی میدونه تنظیماتش کجاس ممنون
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام