۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۸

رونمایی اینتل از پردازنده 28 هسته‌ای W-3175X زئون

ایتنا- شرکت اینتل قصد دارد که از پردازنده 28 هسته‌ای خود رونمایی کند. این پردازنده با نام W-3175X زئون شناخته می‌شود و مخصوص کاربران حرفه‌ای طراحی شده است.
رونمایی اینتل از پردازنده 28 هسته‌ای W-3175X زئون
شرکت اینتل به تازگی اعلام کرده که می‌خواهد از پردازنده جدید خود رونمایی کند.
این پردازنده که مربوط به دسته‌بندی زئون است، 28 هسته‌ای است و در گروه پردازنده‌های نسل نهم این شرکت قرار دارد.

پردازنده مورد بحث با کدر W-3175X شناسایی می‌شود. اصول طراحی این پردازنده به شکلی است که برای کاربران حرفه‌ای و افرادی طراحی شده است که به دنبال دنیایی متفاوت از پردازنده‌ها هستند و می‌خواهند کارهای فوق حرفه‌ای ساخت ویدیو و محتوا انجام دهند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، اینتل به تازگی از تراشه‌های نسل نهم کور رونمایی کرده بود، ولی اکثر آن پردازنده‌ها مخصوص کاربرانی بود که به دنبال استفاده‌های رایج از پردازنده بودند و زیاد به دنیال انجام کارهای فوق حرفه‌ای نبودند، در حالی که پردازنده زئون جدید فقط مخصوص فعالیت‌های فوق حرفه‌ای است و به همین خاطر به شکل 28 هسته‌ای طراحی شده است تا بتواند نیاز کاربر را به صورت حرفه‌ای پاسخ دهد.
 
تعداد هسته‌های پردازنده مورد بحث، از تراشه‌های قبلی خیلی بیشتر است و به همین خاطر می‌تواند سرعتی فوق حرفه‌ای تا مرز 4.3 گیگاهرتز را به کاربر هدیه دهد.
این پردازنده‌ها قابلیت‌های زیادی دارد. این پردازنده نزدیک به 56 رشته دارد و به راحتی می‌تواند از هر 28 هسته با ظرفیت کامل استفاده کند و بار کاری فوق‌العاده زیادی را تحمل نماید.
 
تراشه W-3175X زئون این توانایی را دارد که از 512 گیگابایت رم DDR4 شش کاناله که با سرعت 2666 مگاهرتز کار می‌کند پشتیبانی کند.
در دنیای امروز و با توجه به پیشرفت‌هایی که در زمینه تولید و توسعه محتوا صورت گرفته است، نیاز به سیستم‌ها و سخت‌افزارهایی است که بتوانند بار کاری حاصل از حجم بالای محتوا را تحمل کنند.

در این مواقع نیاز به پردازنده‌ خوب و با توان بالا احساس می‌شود. این نسخه از زئون می‌تواند عملکرد مورد نیاز شما را برآورده کند.
لازم به ذکر است که با توجه به قابلیت بالا در مقایسه با تراشه‌های قبلی، این تراشه از قیمت بالایی هم برخوردار است.
 
کد مطلب: 54407
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام