۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۹

استفاده گوشی هوشمند اسنشیال از هوش مصنوعی برای پیامک و ایمیل

ایتنا- گزارش‌های موجود حاکی از آن است یکی از گوشی‌های هوشمند شرکت اسنشیال در حال توسعه هوش مصنوعی برای ارسال پیامک و ایمیل استفاده می‌کند. این گوشی به صورت خودکار قابلیت پاسخ‌گویی دارد.
استفاده گوشی هوشمند اسنشیال از هوش مصنوعی برای پیامک و ایمیل
شرکت اسنشیال یکی از شرکت‌های فعال در حوزه گوشی‌های هوشمند فعال می‌کند. گزارش منابع مختلف خبری نشان می‌دهد که این شرکت دارد روی ساخت یک گوشی هوشمند کار می‌کند که با سایر گوشی‌های موجود در بازار متفاوت است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سی.نت، این شرکت از هوش مصنوعی در جهت تقلید صحبت کردن کاربر و پاسخ‌گویی خودکار به پیام‌های آنها استفاده می‌کند.
گزارش‌های بلومبرگ نشان می‌دهد که میزان استفاده این گوشی از هوش مصنوعی، یک تحول در صنعت گوشی هوشمند محسوب می‌شود چون راه اندازی فناوری هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند هنوز راه زیادی در پیش دارد.
 
گوشی‌های هوشمند استاندارد هنوز نمی‌توانند چنین قابلیتی را در خود داشته باشند.
بر اساس گزارش منابع آگاه، این گوشی دارای یک صفحه نمایش کوچک است و عمدتا بر اساس فرمان‌های صوتی کاربر فعالیت می‌کند.

کارکرد نرم‌افزار هوش مصنوعی اسنشیال به شکلی است می‌تواند نحوه ثبت قرار ملاقات‌ها، ارسال پیام و پاسخ به ایمیل را یاد بگیرد. همچنین کاربران می‌توانند به این گوشی آموزش بدهند که چگونه با مخاطبان تماس بگیرد.
 

اسنشیال تمام قدرت و وقت خود را به این گوشی اختصاص داده است و با تمام توان برای عرضه یک گوشی بی‌نظیر به بازار تلاش می‌کند.
آخرین گوشی شرکت اسنشیال، اسنشیال فون بود که در ماه مه 2017 عرضه شد و پس از آن دیگر هیچ گوشی دیگری از این شرکت عرضه نشده است.
 
این شرکت پس از انتشار اسنشیال فون چندن بار با شکست مواجه شد ولی باز هم برای رسیدن به هدف، به مسیر خود ادامه داد. به خاطر همین شکست‌ها بود که طراحی  و تولید اسنشیال فون به تاخیر افتاد و بر اساس گزارش‌های موجود عرضه اسنشیال فون 2 به کلی متوقف شد. حتی اندی روبین، بنیان‌گذار اسنشیال تصمیم گرفت که شرکت مورد بحث را واگذار کند.
 
 
کد مطلب: 54402
برچسب ها: هوش مصنوعی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام