۰
plusresetminus
شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۹

اضافه شدن پلتفرم واقعیت افزوده مخصوص کارگران به هولولنز

ایتنا- آپ‌اسکیل، اسکای‌لایت را که یک پلتفرم واقعیت افزوده مخصوص کارگران است، به هولولنز اضافه می‌کند.
اضافه شدن پلتفرم واقعیت افزوده مخصوص کارگران به هولولنز
اسکای‌لایت، یک پلتفرم کسب و کار واقعیت افزوده است که در حال حاضر در دستگاه‌های موبایل و انواع هدست‌های واقعیت افزوده ویژه سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. قرار است که این پلتفرم به زودی به مایکروسافت هولولنز اضافه شود.
 
 
به گزارش ایتنا به نقل از ونچربیت، کارگران با استفاده از قابلیت‌های تجسمی واقعیت ترکیبی موجود در این پلتفرم می‌توانند کارهای مختلفی را انجام دهند. به عنوان مثال خواهند توانست کارهای روزانه خود را به راحتی انجام دهند. رابط کاربری موجود در این سیستم به کارگر در انجام کارها کمک می‌کند و او را راهنمایی می‌کند.
 
این سیستم، جدیدترین اطلاعات را در اختیار کاربر می‌گذارد، در هنگام انجام کار توسط کارگر، مراحل را به صورت گام به گام به او توضیح می‌دهد و از کارهای او فبلم می‌گیرد تا برای نمونه به سایر همکاران وی نشان دهد.

تری فرل ،مدیر بازاریابی واقعیت ترکیبی مایکروسافت اظهار داشت: «تطبیق اسکا‌ی‌لایت با  هولولنز موجب رشد سریع و افزایش استفاده از این دستگاه در محیط صنعتی می‌شود.»
 
 
 
وی افزود: «کارگران با استفاده از هولولنز خواهند توانست به راحت‌ترین و طبیعی‌ترین شکل ممکن به اطلاعات دسترسی پیدا کنند و به ایمن‌ترین و کارآمدترین شیوه ممکن کار خود را در محل کار انجام دهند.»

مزیت کلیدی پلتفرم اسکای‌لایت موجب افزایش امنیت، ایمنی و ارتباط با تمامی پایگاه‌های داده می‌شود و امکان تلفیق تجسم، رایانش ابری و هوش مصنوعی در محیط واقعیت ترکیبی را فراهم می‌کند.
 
گفتنی است که هنوز تاریخ نهایی برای عرضه محصول جدید مشخص نشده است.

هولولنز قصد دارد که به زودی پیشرفت‌های خود را افزایش دهد و در زمینه‌های مختلف به افراد کمک کند. ورود هولولنز به محیط کار به عنوان یک پیشرفت عالی شناخته می‌شود ولی کماکان کارهای زیادی مانده است که باید روی هولولنز انجام شود.
 
کد مطلب: 54395
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام