۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۳

افشای بزرگ‌ترین بخش جنجال مالیاتی ترامپ با جست‌وجوی ساده گوگل

ایتنا - پیگیری یک کمپانی متعلق به خانواده ترامپ، نقشی کلیدی در مشخص شدن اینکه چگونه پدرِ ترامپ، هدایای مالی هنگفتش را به کودکانش، بدون مالیات، می‌داد داشت.
افشای بزرگ‌ترین بخش جنجال مالیاتی ترامپ با جست‌وجوی ساده گوگل

هرگز قدرت یک جست‌وجوی درست و حساب شده در گوگل را دست کم نگیرید!
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، روزنامه نیویورک تایمز اخیرا نتیجه تحقیقی مفصل را منتشر کرده که از سوابق مالی پیچیده، و از نظر حقوقی تردیدآمیز، مربوط به خانواده ترامپ پرده برداشته است.
این تحقیق مشخص نموده که قطعا دونالد ترامپ آنگونه که مدعیست "یک مرد خودساخته" نیست، و اینکه او و برادرها و خواهرهایش، بیش از یک میلیارد دلار از مرد واقعا بانفوذ این خانواده، یعنی "فرِد ترامپ"(پدر دونالد)، دریافت کرده‌اند.
 
همچنین در مطلبی دیگر، این نشریه به بررسی دقیق‌تر این موضوع پرداخته که چگونه ژورنالیست‌ها از حقیقت این موضوع پرده برداشتند.
خبرنگاری به نام سوزان کریگ جزئیات بسیار جالبی را درباره نقش یک جست‌وجوی گوگل در کشف یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های این ماجرا فاش ساخته است.
 
کشف وجود و هدف واقعی کمپانی All County Building Supply & Maintenance نقشی کلیدی در مشخص شدن اینکه چگونه "فرِد ترامپ" هدایای مالی هنگفتش را به کودکانش، بدون مالیات، می‌داد داشت.
بنابراین سرنخی که خبرنگاران برای کشف All County (به عنوان کلاهبردارانه‌ترین جنبه امپراتوری (فرد) ترامپ دنبال کردند از گوگل کردن آن به دست آمده است.
 


خانواده ترامپ شرکت All County را به عنوان راهی برای انتقال پول از پدر به کودکان بدون اطلاع دادن به IRS تشکیل دادند.
فرد ترامپ اساسا هزینه‌های مبالغه‌آمیزی را برای نگهداری ساختمان‌هایش به All County می‌پرداخت، که این شرکت نیز هزینه‌هایی مشروع و قانونی را به فروشندگان و تعمیرکاران می‌پرداخت.
مالکان All County (که عبارت بودند از فرزندان ترامپ) این پول اضافی را برای خود نگه می‌داشتند. بدتر آنکه فرد ترامپ از این هزینه‌های بالاتر از حد معقول برای توجیه افزایش اجاره‌هایش استفاده می‌کرد.
 
جست‌وجویی ساده در گوگل، خبرنگاران را قادر ساخت تا هدف واقعی بالقوه غیرقانونی این شرکت را کشف کنند.
 
در گزارش کامل آن بررسی کاملی بر روی شیوه‌های خلاقانه‌ای شده که فرد ترامپ از آنها برای انتقال ثروتش به فرزندانش ضمن اجتناب از مالیاتها بر املاک و هدایا انتقال داد.
این گزارشگران به صدها هزار سندی که هرگز در گذشته دیده نشده بود دسترسی یافتند، و یافته‌های خود را با مصاحبه‌ها و درخواست‌های FOIA  برای دستیابی به نمای کامل‌تری از ثروت آقای رییس‌جمهور ترکیب کردند.
 
 
کد مطلب: 54382
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام