کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل اسپیکر هوشمندش به نام Home Hub را منتشر کرد

سايت خبری ايتنا , 18 مهر 1397 ساعت 9:52

ایتنا - Home Hub گوگل برای پیش‌سفارش، به مبلغ 149 دلار، در دسترس است. در مقام قیاس، قیمت آن 80 دلار ارزان‌تر از Echo Show آمازون است.


 
در رویداد سخت‌افزاری اخیر گوگل، ریک اوسترلوه، SVP سخت‌افزار گوگل، محصول جدید خانه هوشمند این کمپانی را رونمایی کرد: Home Hub گوگل.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، Hub، با تلفیق عمیق‌تر با محصولات خانه هوشمند، همه انواع بهینه‌سازی هوش مصنوعی، و طراحی جذاب بصری، قابلیت‌های Google Home را به شکل قابل ملاحظه‌ای بسط می‌دهد.
اگر Home Hub به شکلی که در تبلیغاتش ذکر شده باشد، در کنار AI برتر گوگل، می‌تواند دستیار خانگی واقعا یکپارچه‌سازی‌شده‌ای باشد که ابداع نوآوری‌های خانه هوشمند به نظر می‌رسید نویدبخش آن باشد، ولی عملا تاکنون دور از دسترس مانده بود.
 
اوسترلوه گفت: «برای زندگی در خانه، ما یک نمایشگر هوشمند طراحی کردیم تا شما بتوانید اطلاعاتی که به آنها نیاز دارید را بشنوید و ببینید، و خانه به‌هم‌پیوسته‌تان را از همین یک صفحه مدیریت نمایید.»
 
 Home Hub گوگل برای پیش‌سفارش، به مبلغ 149 دلار، در دسترس است. در مقام قیاس، قیمت آن 80 دلار ارزانتر از Echo Show آمازون است.
 
یک جنبه کلیدی آن Home View هاب است.
بر روی صفحه نمایش هاب، شما می‌توانید به مروری اجمالی بر همه اتاق‌ها و ورودی‌ها در خانه‌تان، و مدیریت کنترل‌ها دست بیابید. به کمک ترموستات‌های Nest  و زنگ درب ویدئویی Hello Video Doorbells تحت مالکیت گوگل، دیگر نیاز نخواهد بود که چک کنید آیا درها را قفل کرده‌اید یا نه، و حتی دیگر نیازی نخواهد بود که برای اجازه یافتن افراد برای ورود به خانه از جایتان بلند شوید.
این قابلیت همچنین با اپ بازطراحی‌شده Home  ارائه شده، تا به کمک آن بتوانید وضعیت خانه‎‌تان را از هر جایی چک کنید.
 
 
 
Home Hub همچنین دارای اشارات صوتی است که به شما اجازه می‌دهند اطلاعات زیادی را به طور همزمان به دست بیاورید.
به عنوان مثال، گفتن «صبح بخیر» به Home Hub می‌تواند باعث شود که اسیستنت گوگل ارائه اطلاعات به شما درباره آب و هوا، ترافیک و آنچه در تقویمتان هست و همچنین یادآورها را آغاز کند.
 
گوگل Hub  را به شکلی طراحی کرده که «بهترین قاب عکس جهان باشد».
وقتی Hub در حال استفاده نباشد عکس‌هایی از یک محصول جدید به نام Live Albums نشان خواهد داد. با Live Albums شما می‌توانید افرادی که می‌خواهید در تصاویر ظاهر شوند را انتخاب کنید، و سپس Google Photos آلبومی از افرادی که انتخاب کرده‌اید را تولید خواهد کرد، و در عین حال هرگونه عکس بدکیفیت یا نامرتبطی را حذف خواهد کرد.
  


کد مطلب: 54371

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54371/گوگل-اسپیکر-هوشمندش-نام-home-hub-منتشر

ايتنا
  https://www.itna.ir