۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

نرم‌افزاری برای بازگرداندن فایل‌های پاک شده از ویندوز 10

ایتنا - بسیاری از کاربرانی که در روزهای اخیر سیستم عامل ویندوز ۱۰ خود را به روز کرده‌اند از پاک شدن ناگهانی بسیاری از فایل های ذخیره شده خود خبر داده‌اند.
نرم‌افزاری برای بازگرداندن فایل‌های پاک شده از ویندوز 10


بسیاری از این افراد می‌گویند علیرغم تلاش‌های فراوان نتوانسته اند فایل‌های پاک شده را بازیابی کنند.
به روزرسانی جدید ویندوز موسوم به Win10 version 1809 جنجال گسترده‌ای در دنیای فناوری به راه انداخته و کاربران معترض به مایکروسافت با حضور در شبکه های اجتماعی نسبت به دستکاری فایل‌های شخصیشان توسط این سیستم عامل به شدت اعتراض کرده‌اند.

به گزارش ایتنا از مهر، این به روزرسانی باعث پاک شدن تمامی فایل های ذخیره شده در پوشه های \Documents، \Pictures، \Music و \Videos ویندوز می شود و مشخص نیست مایکروسافت چه زمانی راه حلی برای این مشکل ارائه می دهد.
کاربران برای بازیابی فایل های پاک شده خود به این دلیل می توانند از نرم افزار Recuva استفاده کنند که نسخه‌ای رایگان از آن از  این آدرس در دسترس است. البته این نرم افزار دارای یک نسخه پولی و حرفه ای هم هست.

البته برای اینکه نرم افزار یادشده عملکرد بهتری داشته باشد، کاربران باید تا قبل از بارگذاری و اجرای این نرم افزار از هرگونه تغییر، جابجایی و دستکاری برنامه ها وفایلهای ذخیره شده بر روی رایانه خود خودداری کنند. در صورت بی توجهی به این مساله ممکن است بخشی از فایل های از دست رفته قابل بازگرداندن نباشد.
نرم افزار Recuva علاوه بر بازیابی انواع فایلهای تصویری و چندرسانه ای از هارد دیسک رایانه می‌تواند این کار را در مورد کارت‌های حافظه، هاردهای خارجی و حافظه های یواس بی نیز انجام دهد. Recuva قادر به بازیابی فایل‌های ذخیره شده بر روی هاردهای آسیب دیده و به تازگی فرمت شده نیز هست.
کد مطلب: 54365
نام شما
آدرس ايميل شما


استلا
feedback
Iran, Islamic Republic of
برگرداندن فایل های پاک شده ویندوز در 10 بدون نرم افزار را هم بگذارید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام