۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱

به‌روزرسانی ویندوز 10 فایل‌ها را پاک می‌کند!

ایتنا - مایکروسافت بسته به روزرسان تازه‌ای را برای ویندوز ۱۰ عرضه کرده که نصب آن مشکلی جدی برای کاربران ایجاد می کند و این مشکل پاک شدن بدون اجازه برخی فایل‌هاست.
به‌روزرسانی ویندوز 10 فایل‌ها را پاک می‌کند!

این دومین به روزرسانی عمده ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۸ است که به رداستون ۵ مشهور شده است و برخی کاربران با حضور در شبکه‌های اجتماعی از اینکه با نصب به روزرسانی یادشده فایل‌های شخصی خود را از دست داده اند، اظهار نارضایتی و عصبانیت کرده‌اند.

به گزارش ایتنا از مهر، یکی از کاربران ویندوز ۱۰ در این مورد نوشته است: بعد از نصب فایل به روزرسان جدید ویندوز ۱۰تمامی فایل هایی که ظرف ۲۳سال در رایانه خود جمع آوری کرده بوده و حجم آن بالغ بر ۲۲۰ گیگابایت بوده، پاک شده است.

وی افزوده است: من از سال ۱۹۹۵ از ویندوز استفاده می کنم و هرگز فکر نمی کردم چنین اتفاقی به خاطر مشکل این سیستم عامل برای من رخ دهد.
این کاربران می گویند حتی با استفاده از قابلیت Windows restore هم نتوانسته اند فایل‌های پاک شده خود را بازیابی کنند و همین مساله موجب شده فعالیت‌های شخصی و حرفه ای آنها مختل شود.

مایکروسافت هنوز در مورد علت وقوع این مشکل اظهارنظری نکرده است. اما کارشناسان به کاربران ویندوز توصیه کرده‌اند یا نسخه به روزرسانی تازه ویندوز ۱۰ را نصب نکنند یا قبل از این کار از تمامی فایلهای مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
کد مطلب: 54328
نام شما
آدرس ايميل شما


سعید
feedback
Iran, Islamic Republic of
منم متاسفانه مبتلا شدم. نابود کرد لامصب همه ی زندگیمو. اینم میکروسافت با اون همه ادعا
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام