کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کیفیت خارق‌العاده بازی‌ها با مرورگر اینترنتی

10 مهر 1397 ساعت 10:32

ایتنا - گوگل با ارتقای یکی از خدمات خود موسوم به استریم، اجرای بازی‌های ویدئویی را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با دقت ۶۰ فریم در ثانیه از طریق مرورگرهای اینترنتی ممکن کرده است.




این اولین بار است که می‌توان بازی های ویدئویی پیشرفته و سنگین را در محیط مرورگرهای اینترنتی و با چنین کیفیت و وضوح بالایی اجرا کرد.
گوگل می گوید تاخیر اجرای بازی و انتقال فرامین به محیط بازی از طریق خدمات استریم به حداقل میزان خود رسیده است و اجرای آزمایشی بازی Assassin’s Creed Odyssey از این طریق توانمندی سرویس استریم را به اثبات رسانده است.

علاقمندان می توانند برای استفاده آزمایشی از این خدمات بازی در سرویس استریم ثبت نام کنند. دسترسی آزمایشی به این خدمات برای عموم کاربران از ۵ اکتبر آغاز می شود.
گوگل از ارائه توضیحات فنی و بیان جزئیات روش های مورد استفاده خود برای دستیابی به چنین فناوری قدرتمندی خودداری کرده است. تا پیش از این اجرای باکیفیت بازی های ویدئویی تنها از طریق کنسول های بازی یا رایانه هایی با قابلیت های سخت افزاری فراوان امکان پذیر بوده است.

در حال حاضر تعدادی از کاربران حرفه‌ای بازی‌های ویدئویی در حال آزمایش این خدمات هستند تا نقاط ضعف آن مشخص شود. در حال حاضر تنها ساکنان ۱۷ سال به بالای ایالات متحده می توانند این خدمات را آزمایش کنند. دسترسی به سرویس استریم همچنین نیازمند بهره مندی از اینترنت پرسرعت و حساب کاربری در یکی از شرکت های گوگل یا یوبی سافت و همین طور استفاده از مرورگر کروم است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر باید به نشانی https://projectstream.google.com/aco/chrome  مراجعه کنند.


کد مطلب: 54287

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54287/کیفیت-خارق-العاده-بازی-ها-مرورگر-اینترنتی

ايتنا
  https://www.itna.ir