۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹

پنل ارسال اس ام اس سحر ارایه دهنده خدمات وب سرویس پیامک

شرایط استفاده از API پیامک سحر بسیار ساده است و شما کافیست پس از ثبت نام و شارژ سامانه پیامک، اقدام به خرید ماژول وب سرویس نمایید، بدون نیاز به هیچ گونه پرداخت هزینه دیگر مانند خط و یا اسناد و تعهد نامه خاصی چند ثانیه پس از خرید وب سرویس با مستندات و راهنمایی های کامل در اختیار شما قرار دارد.
پنل ارسال اس ام اس سحر ارایه دهنده خدمات وب سرویس پیامک
----------------------  رپرتاژ آگهی ------------------


سرویس استفاده از پیام کوتاه، امروز از خدمات پراستفاده برای طراحان و برنامه‌نویسان به منظور کاربری‌های گوناگون است.

اصول کار حرفه‌ای با سرویس ارسال پیامک
اصولا کاربران وب سایت ها به دلیل اینکه زمانی که در حال جستجوی موضوع مورد نظر برای تهیه خدمات هستند بی‌حوصله و با عجله زیاد رفتار می کنند، باعث می شود نه اسم سایت‌هایی که به آن مراجعه کرده اند یادشان باشد و نه حوصله طی کردن مراحل پیچیده ثبت نام و عضویت را داشته باشند، در نتیجه این هنر شما و طراح سایت شما است که UX مناسبی برای مراحل ثبت نام کاربر شما طراحی کند.

از طرف دیگر، اگر کمی سخت‌گیری بیش از حد به خرج دهید و اطلاعات اضافه درخواست کنید قافیه را باختید! یا فقط کافیست پیامک کد تایید ثبت نام به کاربر اپلیکشن شما کمتر از 10 ثانیه ارسال شود تا از عضویت انصراف دهد و دیگر دلسرد از استفاده از خدمات شما گردد.
بنابراین نیاز به ارائه سرویسی است که هم سهولت استفاده برای برنامه‌نویسان را داشته باشد، و هم کاربران بتوانند براحتی با آن ارتباط برقرار نموده و آن را بکار گیرند.

امروزه علم طراحی مبتی بر کاربر پسندی تنها به خواندن مطالب محدود نمی‌شود؛ کلیه خدمات وب سایت شما باید مبتی بر اصل کاربر پسندی راحتی در دستری ها و خدمات قابل درک برای مشتری شما باشد.
این موضوع فقط کاربران استفاده کننده را در بر نمی گیرید و حرفه ای‌ها و برنامه نویسان سخت گیر هم اگر قرار است مشتری شما باشند کار شما را سخت‌تر می‌کند.

نگاه مدیران و طراحان پنل اس ام اس سحر دقیقا مبتنی بر همین اصول است که در بخش کاربران غیرحرفه‌ای جهت استفاده و ارسال پیامک از داخل سامانه ابزار راحت و ساده در اختیار داشته باشند و خدمات ویژه وب سرویس ارسال پیامک برای برنامه‌نویسان جهت ارسال پیامک‌های verification code (کد تایید) و یا هر گونه اس ام اس اطلاع رسانی برای کاربران سایت شما آماده کرده است.
به همین دلیل این سیستم توانسته رضایت مشتریان را برآورده نماید.

سامانه پیامکی سحر را اغلب توسعه دهندگان یکی از بهترین و موفق ترین ارائه دهندگان خدمات مبتنی بر REST API و SOAP و با سادگی در طراحی ثبت‌نام و خرید، رضایت اغلب توسعه دهندگان و صاحبین وب‌سایت‌ها را فراهم کرده و موجب توسعه اغلب برنامه‌نویسان جهت استفاده از وب سرویس‌های ساده و قوی مبتنی بر ارسال و دریافت پیامک شده است، برای ما سرعت ارسال اس ام اس‌ها به گوشی کاربران شما مهم است و اگر بیشتر از یک ثانیه طول تاخیر داشته باشد، خط جایگزین با  اپراتور دیگری که در آن لحظه سرعت بهتری دارد، جایگزین خواهد شد.
 


مزایای خدمات سرویس سحر
نمونه پیامک‌های اطلاع رسانی که اغلب مورد استفاده وب سایت‌ها قرار می‌گیرد عبارتند از:
- ارسال پیامک کد تایید برای ثبت نام
- ارسال پیامک کد تایید برای بازیابی رمز
- ارسال پیامک خوش آمد گویی
- ارسال پیامک اتمام شارژ و افزایش موجودی
- ارسال پیامک مانده حساب کاربری
- ارسال پیامک تایید خرید موفقیت آمیز
- ارسال پیامک برای ارسال مرسوله
و صدها نمونه دیگر که جنبه غیرتبلیغاتی داشته باشد، همگی با وب سرویس ارسال پیامک پنل سحر به سادگی و بدون احتیاج به مدارک و شراط خاص قابل استفاده است.

سهولت استفاده از وب سرویس ارسال پیامک سحر
شرایط استفاده از API پیامک سحر بسیار ساده است و شما کافیست پس از ثبت نام و شارژ سامانه پیامک، اقدام به خرید ماژول وب سرویس نمایید، بدون نیاز به هیچ گونه پرداخت هزینه دیگر مانند خط و یا اسناد و تعهد نامه خاصی چند ثانیه پس از خرید وب سرویس با مستندات و راهنمایی های کامل در اختیار شما قرار دارد.

وب سرویس اس ام اس سحر به شما دو خط آماده رند و هشت رقمی ثابت بدون تغییر شماره‌ها به صورت دائمی و بدون دریافت هزینه اضافه از شما به وب سرویس متصل کرده تا در صورت تاخیر حتی چند ثانیه ای بتوانید از خط  دوم با سرعت قوی‌تر استفاده کنید.
همین تکنولوژی به شما امکان سوئیچ بین خطوط را می‌دهد و باعث شده پرسرعت‌ترین وب سرویس شناخته شده بین برنامه نویسان و توسعه دهنگان سامانه پیامک سحر شناخته شود‌.
 
کد مطلب: 54278
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما