۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۳

مزایای آپدیت ساعت Wear OS جدید گوگل

ایتنا - چند ساعت Wear OS جدید گوگل در راستای تلاش این شرکت برای سهم بیشتری از بازار گجت‌های مربوط به فناوری پوشیدنی در راهند.
مزایای آپدیت ساعت Wear OS جدید گوگل

چند اشاره جدید می‌توانند تفاوت قابل توجهی را ایجاد کنند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از cnet، رویداد بزرگ سخت‌افزاری گوگل در روز 9 اکتبر (17 مهر) خواهد بود، ولی قرار نیست هیچ Pixel Watch جدیدی از سوی گوگل عرضه شود
در عوض، چند ساعت Wear OS جدید گوگل در راستای تلاش این شرکت برای سهم بیشتری از بازار گجتهای پوشیدنی در راهند.  
 
یک آپدیت نرم‌افزاری WearOS نیز ارائه می‌شود که تغییراتی در رابط کاربری ایجاد می‌کند، که عمدتا در جهت بهبود وضعیت است.
در استفاده عملی از آن بر روی یک ساعت Fossil Q Explorist HR مفید بودن فراتر از انتظار آن مشخص گردید.
 
قابلیت‌های نرم‌افزاری Wear OS جدید، اشارات سوایپ (حرکت جاروبی) جهت‌دار را به هر بخش از رابط کاربری Wear OS اضافه می‌کنند. هر یک از آنها کار مفید خاص خودشان را انجام می‌دهند.
 
آپدیت جدید Wear OS بر روی یک ساعت Fossil Q Explorist HR و گوشی Galaxy S9 Plus سامسونگ.
 
با سوایپ به چپ به یک Google Fit بازطراحی‌شده با حلقه‌های هدف انگیزشی بر مبنای فعالیت و «نقاط قلبی» فعالتر مبتنی بر ضربان قلب دسترسی پیدا خواهید کرد.
 
با سوایپ به راست اسیستنت گوگل با پیشنهادهای سریع تولید شده از طریق هوش مصنوعی (AI) و یک میان‌بر عبارت جست‌وجوی مرتبط به درخواست‌های اخیر در اختیارتان قرار می‌گیرد.
 
با سوایپ به پایین چند کنترل جدید داشبورد، مشابه با Apple Watch مشاهده می‌شوند. بی صدا کردن ساعت، پخش موسیقی یا دسترسی سریع به Google Pay آسان‌تر است.
 
با سوایپ به بالا نوتیفیکیشن‌ها به صورت فشرده‌تری نمایش داده می‌شوند. Wear OS نوتیفیکیشن‌های آشیان‌گزینی‌شده مانند Apple Watch در WatchOS 5 داراست ندارد، ولی به هر حال نسبت به وضعیت گذشته Wear OS بهبود حاصل شده است.
 
بسیاری از ساعت‌های جدید Wear OS مجهز به NFC و Google Pay، مقاومت به آب سطح شنایی، و شمارشگر ضربان قلب آنبورد هستند، ولی امکانات جدیدتری در راه است. ساعت‌های جدید از تراشه جدیدتر کوالکام برای افزایش طول عمر باتری در حالت کم مصرف استفاده می‌کنند، که می‌تواند توجیه مناسبی برای انتظار برای عرضه آن باشد. موج آرام ساعتها، در مقایسه با سادگی رویکرد تک دستگاهی Apple Watch، سردرگم‌کننده است. اگر شما یک گوشی اندرویدی دارید بهتر است Galaxy Watch سامسونگ را در نظر داشته باشید (که WearOS نیست، ولی بر روی نرم‌افزار سفارشی خودش اجرا می‌شود که قابلیتهای بهتری برای تندرستی نیز دارد.)
 

  برای اطلاعات بیشتر ببینید:
  - لینک گزارش تصویری مربوط به این خبر در سایت cnet
 
 
کد مطلب: 54253
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام