کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورایزون در نیویورک موفق به ثبت 4G LTE با سرعت 1.45گیگابیت شد

سايت خبری ايتنا , 7 مهر 1397 ساعت 14:22

ایتنا - این دستاورد بزرگ همراه با تلفیق شش کانال فرکانسی (هم مجوزدار و هم اشتراکی، که از این نظر اولین در نوع خود در ایالات متحده محسوب می‌شود) بوده است.



با اینکه ورایزون سرگرم گسترش تکنولوژی 5G خود در چند شهر آمریکا است، ولی این باعث نشده از 4G غافل شود.
این شرکت در این راستا تا حدودی از کمک نوکیا و کوالکام نیز بهره برده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از انگجت، با اینکه ورایزون سرگرم گسترش تکنولوژی 5G خود در چند شهر آمریکا است، که سرویس تلویزیونی و اینترنتی 5G Home محدود را شامل می‌شود، ولی این باعث نشده از 4G غافل شود.
 
ورایزون می‌گوید، با کمک ایستگاه پایه AirScale نوکیا و یک دستگاه تست کوالکام با یک مودم X24 LTE اسنپ دراگون، توانسته است به پیک سرعت دیتای 1.45 گیگبایت در ثانیه (Gbps) برای 4G LTE در نیویورک برسد.
 
این دستاورد بزرگ همراه با تلفیق شش کانال فرکانسی (هم مجوزدار و هم اشتراکی، که از این نظر اولین در نوع خود در ایالات متحده محسوب می‌شود) بوده است.
به گفته بیل استون، نایب رییس طرح و توسعه تکنولوژی ورایزون، این کمپانی در حال ایجاد یک «بنیان» برای «تکامل آن به 5G» است.
 



طبق خبر  ZDNet، این آزمایش دربرگیرنده تجمیع چهار حامل طیق دسترسی کمک گرفته از مجوز (LTE-LAA) با طیف مجوزدار PCS و AWS  بود.
همچنین این اقدام بر تکنولوژی‌های مدولاسیون تربیعی دامنه 256 (256 QAM) و چند ورودی چند خروجی 4x4 (4x4 MIMO) متکی بود؛ تکنولوژی آنتن مذکور در 1100 مکان در سطح کشور در دسترس است.
در این میان، این شرکت با رقابت شدیدی در حوزه با 5G با شرکتهای AT & T، T-Mobile و Sprint مواجه است.
 
گفتن است وب‌سایت Engaget در پایان و در توضیح این خبر افزوده: ورایزون مالک شرکت Oath (که سابقا AOL نام داشت) است که شرکت مادر انگجت است. با این وجود ورایزون کنترلی بر پوشش خبری انگجت ندارد و سردبیری آن مستقل است.
 
 


کد مطلب: 54246

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54246/ورایزون-نیویورک-موفق-ثبت-4g-lte-سرعت-1-45گیگابیت

ايتنا
  https://www.itna.ir