۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

الکسا؛ یک سیستم عامل کامل برای تمامی بخش‌های زندگی

ایتنا- آمازون قصد دارد که دستیار هوشمند الکسا را به عنوان یک سیستم عامل قوی برای زندگی کاربران ارائه دهد. قرار است که این دستیار در همه جا کاربرد داشته باشد و گام به گام با تمامی لوازم خانگی پیشرفت نماید.
الکسا؛ یک سیستم عامل کامل برای تمامی بخش‌های زندگی

رویداد سخت‌افزاری آمازون با محوریت دستیار هوشمند الکسا، به تازگی انجام شد.
این رویداد فقط دو ساعت به طول انجامید ولی مطالب مختلفی در بیانیه پایانی این گردهمایی عنوان و مطرح شد.

آمازون در این گردهمایی، محصولاتی بسیاری را رونمایی کرد که در بین آنها کالاهای مختلفی از جمله رادیوی خانگی، لوازم آشپزخانه و وسایل خودرو وجود داشت.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ورج، بعضی از این محصولات، حاضران در گردهمایی را شگفت‌زده می‌کردند و انتظار عرضه چنین محصولاتی را از طرف آمازون نداشتند.
یکی از این محصولات یک مایکروویو یا ساب‌ووفر صد واتی بود که برای تماشاگران بسیار جالب به نظر آمد و این سوال برای آنها مطرح شد که دلیل رونمایی از این وسایل چه بوده است.
 
با بررسی استراتژی بازاریابی شرکت آمازون می‌توان به دلیل توسعه و گسترش این شرکت در مقیاس بزرگ، ساخت الکسا، راه‌اندازی خط تولید اکو و هر دستگاه دیگری پی برد.

این شرکت قصد دارد دستگاه‌های مختلفی را به بازار عرضه کند و سپس با فروش آنها و اضافه کردن قابلیت اتصال به تمامی این دستگاه‌ها، این امکان را به دارندگان بدهد که از طریق فرمان صوتی به الکسا، تمامی وسایل خود را در منزل کنترل کنند.
 
 
شرکت آمازون قصد دارد که یک سیستم عامل مناسب برای منازل ارائه دهد و از این طریق، به یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه خانه هوشمند تبدیل شود.
با استفاده از این سیستم عامل، افراد به راحتی می‌توانند تمامی خریدهای خود را به راحتی و بدون دغدغه انجام دهند.
 
ارائه محصولات جدید و متنوع، راهی است که آمازون برای ورود به منازل پیدا کرده است.
ارائه چنین سیستمی، یک مزیت رقابتی برای آمازون محسوب می‌شود.

استفاده بیشتر از الکسا، باعث بهتر شدن اطلاعات آمازون می‌شود، از این طریق الگوریتم‌ها بهبود می‌یابد و کیفیت تجربی مشتری بالا می‌رود.
 
کد مطلب: 54244
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام