۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵

استفاده آزمایشی از صفحه کلید مبتنی بر پیش‌بینی اپل

ایتنا- شرکت اپل قصد دارد که اجرای آزمایشی صفحه کلید مبتنی بر پیش‌بینی خود را آغاز نماید. قرار است که این صفحه کلید با استفاده از هوش مصنوعی، کلیه اسناد را بخواند.
استفاده آزمایشی از صفحه کلید مبتنی بر پیش‌بینی اپل

اپل به صورت کلی به کارکنان خود اجازه انتشار پست‌های وبلاگی را نمی‌دهد و تنها جایی که امکان انتشار مطالب مختلف پیرامون شرکت اپل وجود دارد، مجله یادگیری ماشین اپل است.
یکی از مواردی که جدیدا در مورد شرکت اپل مطرح شده است، پیشرفت‌هایی است که در زمینه صفحه کلید مبتنی بر پیش‌بینی اپل به نام  “QuickType”منتشر شده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از ونچربیت، چالش مهم و بزرگی در پیشِ روی این صفحه کلید قرار دارد و آن چالش این است که باید به یک ماشین آموزش داده شود که از تمامی محتوای موجود در اسناد استفاده کند و حدس بزند که یک شخص، جملات بعدی خود را به چه شکلی مطرح می‌کند.
 
در حال حاضر، این صفحه کلید مبتنی بر پیش‌بینی، از ترکیبی از  زمینه‌های محلی و ورودی تایپ کاربر استفاده می‌کند و از این طریق، چیزی که قرار است کاربر وارد سیستم کند را حدس می‌زند.
تیم پردازش زبان طبیعی چارچوب‌های اپل اعلام کرد که زمینه‌های بیشتر می‌تواند به نتایج بهتری منتهی شود و بازدهی بیشتری داشته باشد.
 

یکی از مواردی که در مورد این صفحه کلید جدید ممکن است مطرح شود، وجود اشتباه در پیش‌بینی کلماتی است که ممکن است در آینده نوشته شود.
کاربر باید در این زمینه هوشیار باشد و سعی کند که تمامی جملات را با دقت بررسی کند تا از بروز اشکال جلوگیری کند و در صورت وجود لغت اشتباه، آن را به صورت دستی اصلاح نماید.
 
مسلما درک کلیت یک متن، کار آسانی نیست ولی یکی از راهکار‌های شرکت اپل، ترکیب یادگیری عمیق از طریق شبکه‌ عصبی برای درک معنا و مفهوم کلی یک متن است.
این راهکار، از سمت چپ و راست به یک کلمه نزدیک می‌شود و هر بخش از متن را تجزیه و  تحلیل و امتیازدهی می‌کند.
گفتن است این کار با استفاده از کاتالوگ‌های آموزش ماشین با ده میلیون کلمه صورت می‌گیرد.
   
 
کد مطلب: 54238
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام