کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل مپ امکان نظرخواهی از دوستان برای انتخاب رستوران مناسب را فراهم آورد

سايت خبری ايتنا , 14 مهر 1397 ساعت 16:52

ایتنا - با این روش دیگر نیازی به رد و بدل کردن پیام‌های متعدد برای یافتن مقصد مورد رضایت گروه نخواهد بود.


 
قابلیت برنامه‌ریزی گروهی گوگل برای Google Maps، که این کمپانی نخستین بار در ماه مه در Google I/O 2018 آن را اعلام کرد، اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از ورج، این قابلیت برای کاربران امکان ایجاد لیستی از رستوران ها یا مقصدهای دیگر را فراهم می‌آورد که با دوستان قابل اشتراک‌گذاری هستند تا آنها بتوانند رای بدهند، و با این روش دیگر نیازی به رد و بدل کردن پیام های متعدد برای یافتن مقصد مورد رضایت گروه نخواهد بود.
 
شما می‌توانید از این قابلیت با فشار دادن طولانی (long-press) هر یک از مکان‌ها استفاده کنید تا به داخل یک لیست کشیده شود، و سپس می‌توانید آن را با دوستانی که دعوت می‌کنید به اشتراک بگذارید.

اعضای گروه قادر خواهد بود تا محل نسبی هر مقصد در اپ یا مرورگرشان را ببینند؛ آنها می‌توانند با لایک یا دیسلایک کردن رای بدهند، و گوگل نتایج(نمرات) نظرسنجی را ثبت خواهد کرد. اعضای گروه همچنین آزادند تا پیشنهادهای خودشان را اضافه کنند. اعضای گروه همچنین آزادند تا پیشنهادهای خودشان را اضافه کنند.
 


برنامه‌ریزی گروهی تنها یکی از قابلیت‌های جدیدی بود که گوگل برای نقشه مسیریابیش اعلام کرد.

قابلیت‌های دیگری نیز قبلا ارائه شده‌اند، از جمله برگه For You، که رستوران ها یا کسب و کارهای دیگر در منطقه شما که ممکن است به آنها علاقه‌مند باشید را با استفاده از نمرات Your Match، که تلاش می‌کند علاقه­‌مندیهای شما را رده‌بندی کند نشان می‌دهد.

این کمپانی همچنین در حال کار بر روی یک حالت نمای خیابانی (Street View) برای گوگل مپس است، که جهت‌ها را بر روی یک فید زنده از دوربین گوشی شما قرار می‌دهد.
 
این به‌روزرسانی هم اکنون برای iOS و اندروید عرضه شده و قابل استفاده است.
 
 


کد مطلب: 54226

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54226/گوگل-مپ-امکان-نظرخواهی-دوستان-انتخاب-رستوران-مناسب-فراهم-آورد

ايتنا
  https://www.itna.ir