۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۲

هواوی پردازنده‌های خود را نمی‌فروشد

ایتنا- شرکت هواوی به عنوان یک شرکت فعال در حوزه ساخت پردازنده، اعلام کرد که پردازنده‌های Kirin را به سایر تولید کنندگان نخواهد فروخت.
هواوی پردازنده‌های خود را نمی‌فروشد
هواوی از معدود شرکت‌هایی است که در حوزه ساخت تراشه فعالیت دارد.
نکته جالب توجه در مورد این شرکت آن است که این شرکت به هیچ عنوان پردازنده‌های خود را نمی‌فروشد و از آنها روی گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند.

البته در مورد تراشه‌های اکسینوس چنین موضوعی وجود ندارد چون این شرکت از تراشه‌های مذکور برای گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند و به سایر مشتریان هم عرضه می‌نماید.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، گوشی‌های هوشمند هواوی با پردازنده‌های خود این شرکت که Kirin نام دارد، به بازار عرضه می‌شود.
شرکت مورد بحث در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ‌گونه تصمیمی مبنی بر عرضه تراشه‌های Kirin و قرار دادن آنها در اختیار سایر تولیدکنندگان ندارد.

برادی جی، مدیر ارشد گروه کسب و کار مشتریان شرکت هواوی، اخیرا اظهار داشته است که این غول چینی هیچ برنامه‌ای برای فروش تراشه‌‌های موردنظر خود به سایر تولیدکنندگان ندارد.
 
وی در ادامه صحبت‌های خود تشریح کرد که تراشه‌های Kirin در مالکیت معنوی هواوی هستند و همین موضوع باعث می‌شود که شرکت مورد بحث بتواند با رقبای خود در زمینه تولید تراشه باکیفیت، رقابت بیشتری داشته باشد.

لازم به ذکر است که تراشه‌های Kirin برای هواوی به عنوان یک کسب و کار، محصول یا فناوری محسوب نمی‌شود که بتوان از طریق آن با سایر رقبا رقابت کرد یا از آن به عنوان یک مزیت رقابتی صحبت کرد.
 شرکت هواوی

بخش “HiSilicon” شرکت هواوی، مسئولیت تولید و ساخت تراشه‌های Kirin را بر عهده دارد.
اکثر گوشی‌های هوشمند “Honor” مربوط به برند هواوی از همین تراشه‌ها استفاده می‌کنند. البته در برخی از گوشی‌های هواوی از تراشه‌های کوالکام نیز استفاده شده است ولی اکثریت گوشی‌های هواوی از تراشه مورد بحث برخوردار هستند.
 
در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های جدید و متوسط این غول چینی به همراه پردازنده‌های Kirin عرضه می‌شود و این در حالی است که پردازنده‌های کوالکام در گوشی‌های سطح ابتدایی شرکت هواوی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 
کد مطلب: 54212
برچسب ها: هواوی تراشه Kirin
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام