کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سه مسیر پیشِ روی فیس‌بوک برای ایجاد تغییرات در اینستاگرام

10 مهر 1397 ساعت 11:51

ایتنا- پس از خداحافظی بنیان‌گذاران اینستاگرام با مجموعه فیس‌بوک، اکنون این شرکت تصمیم گرفته است که تغییراتی را در ساختار اینستاگرام ایجاد کند. برای این کار، سه مسیر متفاوت پیش روی فیس‌بوک قرار دارد.


کوین سیستروم و مایک کریگر، بنیان‌گذاران اینستاگرام پس از سال‌ها همکاری مداوم و عالی با شرکت فیس‌بوک تصمیم گرفتند که با این شرکت خداحافظی کنند.
فیس‌بوک قصد دارد که سیاست جدیدی را در مورد اینستاگرام در پیش گیرد. اکنون چالش‌های مختلفی پیش روی شرکت مورد بحث قرار دارد چون پیشنهادات مختلفی برای ایجاد تغییرات مطرح شده است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، فیس‌بوک قصد دارد که اینستاگرام کماکان به عنوان یک ستون مستحکم در بین شبکه‌های اجتماعی مطرح باشد و هیچ تصمیمی برای تضعیف یا کنار گذاشتن آن ندارد.

اکنون سه مسیر کلی و البته کمی متفاوت پیش روی مسئولان شرکت فیس‌بوک وجود دارد. هر یک از این سه مسیر می‌تواند به بهتر شدن اینستاگرام منتهی شود.
 
یکی از این سه مسیر، ایجاد اطلاعیه‌های بیشتر در اینستاگرام و فیس‌بوک است که می‌تواند پست‌های این دو سایت را به هم مرتبط سازد و هواداران به صورت مرتب بین این دو سایت در رفت و آمد باشند. فیس‌بوک قصد دارد که به کاربران اینستاگرام این امکان را بدهد که با آسودگی بیشتری بین فیس‌بوک و اینستاگرام منتقل شوند.
 
برخی از کاربران اینستاگرام اعلام کردند که در برخی مواقع در هنگام جست‌وجو و دنبال کردن دوستان خود، به اطلاعیه‌هایی برمی‌خورند که در آنها در مورد ایجاد پست در فیس‌بوک توسط سایر دوستان اشاره شده است. علت مختلفی برای این کار وجود دارد که یکی از آنها جوان‌تر بودن میانگین سنی در اینستاگرام است.

 

یکی از مسیرهای دیگر پیش روی فیس‌بوک، ایجاد تبلیغات بیشتر در استوری‌های اینستاگرام است. استوری‌های اینستاگرام نشان داده است که می‌تواند محل خوبی برای ایجاد درآمد باشد و کاربران فعال بیشتری را به سمت خود جذب می‌کند و به همین خاطر این فعالیت می‌تواند یکی از گزینه‌های پیش روی شرکت فیس‌بوک باشد.
 
یکی از گزینه‌های دیگر، افزایش آزمایش با الگوریتم‌هایی است که موجب قدرت بخشیدن به بخش فید اینستاگرام می‌شود. بخش فید خبری اینستاگرام  نسبت به همین بخش در فیس‌بوک با چالش‌های بیشتری روبرو شده است. اخبار جعلی هنوز به عنوان یک معضل گریبان‌گیر اینستاگرام است. سال گذشته، گزینه‌ای برای فیلتر کامنت‌های غیراخلاقی به اینستاگرام اضافه شد و اکنون دارد روی فیلترهایی برای جلوگیری از آسیب به آسایش و راحتی افراد کار می‌شود.
 
اینستاگرام می‌توان میدان خوبی برای افزایش آزمایش در حوزه ساخت و نگهداری یک فید خبری مطمئن باشد. به این امید که در اینستاگرام، فضایی برای ایجاد گفتگوهای سالم‌تر و صمیمانه‌تر در عرصه فضای مجازی بوجود بیاید.
 


کد مطلب: 54207

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54207/سه-مسیر-پیش-روی-فیس-بوک-ایجاد-تغییرات-اینستاگرام

ايتنا
  https://www.itna.ir