۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷

اختلال در اتصال به اینترنت با آیفون‌های جدید!

ایتنا - کاربران می‌گویند آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس در اتصال به اینترنت وای فای و LTE با مشکل مواجهند.
اختلال در اتصال به اینترنت با آیفون‌های جدید!

 حدودا دو هفته پیش بود که  انتظار بسیاری از علاقمندان به محصولات شرکت اپل به پایان رسید و این شرکت همانند رسم هر ساله خود، در رویدادی در ماه سپتامبر به معرفی و رونمایی از محصولات جدیدی نظیر گوشی‌های هوشمند آیفون، نسل جدیدی از ساعت اپل واچ و غیره اقدام کرد.

آیفون ۱۰ اس (iPhone 10S) در سه مدل با ظرفیت حافظه  ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود و قیمت هر یک از مدل‌های آن به ترتیب ۹۹۹، ۱۱۴۹ و ۱۳۴۹ دلار اعلام شده است، این در حالی است که سه مدل از نسخه بزرگ‌تر این پرچمدار یعنی آیفون ۱۰ اس مکس (iPhone  10S max)، به ترتیب در قیمت‌های ۱۰۹۹، ۱۲۴۹ و ۱۴۴۹ دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.
حالا به‌تازگی خیل عظیمی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از عملکرد ضعیف دو پرچمدار جدیدش یعنی آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس گله و شکایت کرده و اظهار ناراحتی کرده‌اند. به گفته آن‌ها، وضعیت اتصال گوشی‌های مذکور به شبکه اینترنت بی‌سیم وای‌فای و اینترنت همراه LTE بسیار نامناسب بوده به گونه‌ای که آن‌ها را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

این گوشی هوشمند جدیدی که به تازگی توسط اپل معرفی و عرضه شده است، حالا به نظر می‌رسد که با عملکرد نامناسب و غیرقابل قبولی که در اتصال به شبکه وای‌فای و LTE داشته، موجب نارضایتی کاربران و مشتریان این دو پرچمدار اپل شده است.
آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس که به ترتیب نمایشگرهایی با اندازه ۵.۸ و ۶.۵ اینچی از نوع اولد ( OLED) دارند، به پردازنده‌های هفت نانومتری A12 مجهز هستند و هنوز تعداد انگشت‌شماری از کاربران و مشتریان اقدام به تهیه و خریداری آن‌ها کرده‌اند، بنابراین نمی‌توان مشکل مربوطه را به تمامی گوشی‌های آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس تعمیم داد.

یکی از کاربران در صفحه خدمات پشتیبانی اپل عنوان کرده است: با اینکه آیفون ۷ پلاس و آیپد مدل ۲۰۱۷  به سادگی و با سرعت به شبکه اینترنت متصل می‌شود، اما گوشی‌های جدید آیفون ۱۰ اس مدل ۲۰۱۸ در همان مکان جغرافیایی تنها با دو خط آنتن به شبکه متصل می‌شود که سرعت و کیفیت بسیار پایینی دارد و مرا در اتصال به اینترنت با مشکل مواجه می‌کند. امیدوارم اپل با انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری هرچه سریع‌تر این مشکل را برطرف کند و رضایت کاربران و علاقمندانش را جلب کند.

یکی دیگر از این کاربران در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) نوشته است: گوشی پیشین من آیفون ۸ پلاس بود که در یک مکان مشخص، دو خط آنتن‌دهی برای اینترنت شبکه LTE داشت این در حالیست که با گوشی جدید آیفون ۱۰ اس مکس در همان مکان، تنها یک خط آنتن‌دهی اینترنت دارم. به علاوه، گاهی اتصال به اینترنت در گوشی من به‌طور کامل قطع می‌شود و مرا از این خریداری این گوشی جدید به‌طور کلی پشیمان کرده است.

بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند که احتمالا با تغییر و تحولات سخت‌افزاری اپل قادر خواهد بود مشکل مذکور را برطرف کند.
کد مطلب: 54203
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام