کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان برقراری تماس اسکایپ از طریق آمازون اکو فراهم می‌شود

سايت خبری ايتنا , 6 مهر 1397 ساعت 15:00

ایتنا- قرار است که به زودی امکان برقراری تماس‌های اسکایپ از طریق آمازون اکو فراهم شود و به همین خاطر تمامی کسانی که اسپیکر آمازون اکو دارند می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند.


اگر شخصی از اسکایپ استفاده می‌کند و در منزل خود یک اسپیکر آمازون اکو هم داشته باشد، به زودی خواهد توانست که از طریق این اسپیکر هوشمند، تماس‌های خود را برقرار کند و با شخص مورد نظر خود صحبت کند.
جدیدترین همکاری مایکروسافت و آمازون به راه اندازی اسکایپ برمی‌گردد که به زودی خدمات خود را در اسپیکرهای اکو ارائه خواهد داد.

به گزارش ایتنا و به نقل از اینکوایرر، اگر کاربری علاقه‌مند به هر یک از دستیار صوتی هوشمند، بتواند اسپیکرهای اکو، اکو دات یا اکو پلاس را تهیه کند، به راحتی می‌تواند تماس صوتی برقرار نماید. مثلا اگر کاربری بگوید: «الکسا، در اسکایپ با تری تماس بگیر.»، اکو به راحتی با تری تماس می‌گیرد.
برای برقراری تماس تصویری، به یک اسپیکر هوشمند با صفحه نمایش هوشمند نیاز است. با این اسپیکرها به راحتی می‌توانید چهره مخاطب خود را هم ببینید.
 
این قابلیت در اواخر سال جاری میلادی محقق خواهد شد.
آمازون مدت مدیدی است که با مایکروسافت، روابط خوب و مبتنی بر همکاری دارد به طوری که در آمازون اکوها، شاهد حضور کورتانا هم بودیم و از الکسا در ویندوز 10 استفاده شد. اگر این همکاری‌ها مفید واقع شود، کاربران در آینده با قابلیت‌های جالب‌تری روبرو خواهند شد.

 اسکایپ آمازون

به منظور دسترسی به کورتانا در اسپیکر اکو، باید بگویید: «الکسا، کورتانا را باز کن.» و سپس منتظر بمانید تا با سرعت بسیار خوبی، کورتانا نمایش داده شود.
یکپارچه سازی السکا با ویندوز 10 نماینگر همکاری بسیار خوب آمازون و مایکروسافت است.
 
 با این همکاری فضایی فراهم شده است که با استفاده از دستیار صوتی به کامپیوتر بگوییم که چه کاری انجام دهد و دیگر شاید نیاز چندانی به موس یا صفحه کلید نباشد.وجود اسکایپ در آمازون اکو می‌تواند بسیار سازنده و مفید باشد و اکو را به یک تلفن همراه تبدیل نماید.
 


کد مطلب: 54191

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54191/امکان-برقراری-تماس-اسکایپ-طریق-آمازون-اکو-فراهم-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir