۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹

بنیانگذاران اینستاگرام فیس‌بوک را ترک کردند

ایتنا- شرکت فیس‌بوک دو تن از مهم‌ترین بنیان‌گذاران اینستاگرام را از دست می‌دهد.
بنیانگذاران اینستاگرام فیس‌بوک را ترک کردند
کوین سیستروم و مایک کریگر، دو تن از بنیان‌گذاران اینستاگرام به فیس‌بوک اظهار داشتند که به زودی فیس‌بوک را در هفته‌های آتی ترک خواهند کرد.
سیستروم در حال حاضر مدیریت عامل اینستاگرام را بر عهده دارد و کریگر، امور مربوط به مدیریت ارشد فناوری اینستاگرام را انجام می‌دهد.

به گزارش ایتنا به نقل از ونچربیت، سیستروم طی بیانیه‌ای صحت این خبر را تأیید کرد و نوشت: «من و مایک  به خاطر هشت سال فعالیت مداوم در اینستاگرام و شش سال همکاری با تیم خوب فیس‌بوک بسیار خرسندیم. ما از سیزده نفر، به چندین هزار نفر در سراسر دنیا تبدیل شدیم و در بین میلیاردها نفر در سراسر دنیا محبوبیت داشتیم ولی الان داریم خود را برای فاز دیگری از زندگی آماده می‌کنیم.»
 
وی افزود: «ما در حال برنامه ریزی برای بررسی خلاقیت خود هستیم تا بتوانیم چیز جدیدی را به مردم دنیا عرضه کنیم. باید به دنبال چیزی باشیم که کنجکاوی خود را ارضا کنیم. ما کماکان نسبت به آینده اینستاگرام و فیس‌بوک در سال‌های پیش رو خوشبین هستیم و برای این دو برنامه، صمیمانه آرزوی موفقیت داریم.»
 اینستاگرام

گفتنی است که فیس‌بوک در سال 2012 با پرداخت یک میلیارد دلار اینستاگرام را خریداری کرد که در آن زمان یک قرارداد فوق العاده بود و اکنون هم یش از یک میلیارد کاربر به صورت ماهیانه در آن فعالیت می‌کنند.

اینستاگرام در این مدت اثبات کرد که نقش محوری دارد و در سه ماهه اول سال جاری میلادی، کاربران فیس‌بوک در آمریکای شمالی کاهش یافته است ولی کاربران اینستاگرام همچنان رو به افزایش است.

استوری‌ها که یک قالب ارسال ویدیوی کوتاه است که این شرکت بر این باور است که آینده اشتراک گذاری محتوا در فضای اجتماعی محسوب می‌شود، در فضای اینستاگرام فعال شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.

اینستاگرام فضایی است که فیس‌بوک تلاش کرد فضای فروش اینترنتی را در آن ایجاد کند و نشان داد که فیس‌بوک پتانسیل‌های زیادی برای رشد و پیشرفت دارد.


   در این زمینه بیشتر بخوانید:
   - ارزش تخمینی اینستاگرام به بیش از 100 میلیارد دلار رسید

 
کد مطلب: 54182
نام شما
آدرس ايميل شما


آرمین
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینستاگرام امنیت خیلی پایینی داره راحت حساب ها رو هک می کنن! جز خوردن حجم بسته هیچ مزایایی نداره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام