کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تلاش اسنپ برای جست‌وجوی محصولات در آمازون از طریق دوربین اسنپ‌چت

10 مهر 1397 ساعت 11:16

ایتنا- اسنپ در حال تست و آزمایش روشی است که از طریق آن بتوان محصولات را با استفاده از دوربین اسنپ‌چت در آمازون جست‌وجو کرد.


اسنپ در حال تلاش است تا بتواند به عنوان مقصدی برای تجارت الکترونیک تبدیل شود و در این مسیر، یک همکار بسیار قدرتمند هم برای خود انتخاب کرده است.
آمازون یکی از قدرتمندترین سایت‌ها در عرصه تجارت الکترونیک است. اسنپ به تازگی اعلام کرد که برای تست و آزمایش قابلیت جست‌وجوی تصویری، دارد با سایت آمازون همکاری می‌کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، با اضافه شدن این قابلیت، به راحتی می‌توان محصولات مورد علاقه را از آمازون خریداری کرد.
دستورالعمل کار این دوربین به این صورت است که کاربران باید اسنپ چت را باز کنند، دوربین را به سمت محصول فیزیکی یا بارکد آن بگیرند و سپس دوربین را همانجا نگه دارند. این دوربین، لوگو یا سایر نشانه‌ها را اسکن می‌کند و به دنبال محصول مشابه می‌گردد.
 
اگر دوربین، محصول را شناسایی کند، یک کارت با یک لینک یا چیزی مشابه آن در آمازون ظاهر می‌شود. اسنپ طی پستی که منتشر کرد، هیچ صحبتی نسبت به تعداد آیتم‌هایی که این دوربین می‌تواند شناسایی کند به میان نیاورد.
گفتنی است این آزمایش در ابتدا در بین درصد کمی از کاربران اسنپ‌چت در ایالات متحده انجام شد.

 

اسنپ هیچ توضیحی در مورد زمان انجام این آزمایش در سایر کشورها ارائه نکرده است.
بر اساس مطالعات اسنپ‌چت در سال 2017، آن دسته از کاربران اسنپ‌چت، که با موبایل خرید کرده بودند، بیست درصد بیشتر از افرادی بودند که خرید کرده بودند و کاربر اسنپ‌چت نبودند.
خیلی جالب است که طرفداران اسنپ‌چت جوان‌تر از کاربران سایر پلتفرم‌های اجتماعی است.
 
بزرگ‌ترین رقیب اسنپ اینستاگرام محسوب می‌شود.
به تازگی اینستاگرام اعلام کرده بود که یک کانال اختصاصی خرید در زبانه جستجو ایجاد کرده است که یک اپلیکیشن مستقل خرید به حساب می‌آید.
گفتنی است که اسنپ قبلا هم لنزهای واقعیت ترکیبی قابل خرید را در ماه آوریل عرضه کرده بود.
 


کد مطلب: 54174

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54174/تلاش-اسنپ-جست-وجوی-محصولات-آمازون-طریق-دوربین-اسنپ-چت

ايتنا
  https://www.itna.ir