کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شاناکو مجوز پرداخت‌یاری دریافت می‌کند

2 مهر 1397 ساعت 17:59

امروز، یک روز تاریخی برای شاناکو است. روزی که پس از نزدیک به ده سال خدمت‌رسانی، مجوز فعالیت شاناکو در نظام پرداخت کشور توسط بانک مرکزی در حال صدور است.


-------------------- رپرتاژ آگهی ----------------------



شرکت‌سرای‌شبکه‌اندیشان‌نوآور(شاناکو) فعال در زمینه پرداخت‌الکترونیک در سطح کشور به صورت پایلوت در شمال ایران، موفق شده‌است جزو اولین شرکت‌هایی باشد که موافقت اصولی برای مجوز پرداخت‌یاری(pspدرجه‌دو) را از شبکه شاپرک و بانک مرکزی ‌اخذنماید.

 شاناکو ،از یک نیاز شروع شد، از نیازی که برای ساده‌تر کردن فرایند دریافت و پرداخت پول شناسایی کرده بودیم و با نوآوری به دنبال ارائه راهکار برای آن بودیم. همواره نوآوری جلوتر از قوانین است اما شکوفایی آن به نحوه برخورد نهادهای ناظر بستگی زیادی دارد.

شرکت شاناکو ضمن دارا‌بودن توان فنی ارائه نرم‌افزارهای تحت‌وب و موبایلی، امکان این را دارد که ضمن اتصال وب‌سرویس با نرم‌افزار مرکزی حسابداری صندوق‌های قرض‌الحسنه، فضای تعاملی مناسب را در استفاده از ابزارهای مختلف با پذیرنده‌ها بوجودآورد که کاربرپسند بوده و امکان پرداخت‌ها و فعالیت‌های بانکی مناسب را در تعاملات نرم‌افزاری تحت‌وب و یا موبایل سبب گردد.

با توجه به مجوز در دست اخذ شرکت شاناکو، این شرکت علاوه برپایانه‌های فروشگاهی کلاسیک، ارائه سرویس‌پرداخت برروی پایانه‌های فروشگاهی هوشمند(اندرویدی) را در دستور کار خود قرار داده‌ است تا ضمن ارائه سرویس‌های پرداخت، پذیرنده نرم‌افزار بانکی نیز باشد.

در پایان خاطرنشان می‌سازد با توجه به اینکه شرکت شاناکو بعنوان یکی از پیشتازان دریافت موافقت اصولی ارائه سرویس‌های پرداخت‌یاری کشور می‌باشد
 


کد مطلب: 54171

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54171/شاناکو-مجوز-پرداخت-یاری-دریافت-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir