۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۱

گوگل هوم مینی، پرفروش‌ترین اسپیکر هوشمند در سه ماهه دوم 2018

ایتنا- اکو دات آمازون درحراج سالانه‌ی روز پرایم فروش خوبی را از آن خود کرد ولی با این وجود گوگل هوم مینی پرفروش‌ترین اسپیکر هوشمند در بازارهای جهانی است.
گوگل هوم مینی، پرفروش‌ترین اسپیکر هوشمند در سه ماهه دوم 2018
بطوری که آمار رقابت بین دیوایس‌های مرتبط با انواع دستیار صوتی هوشمند نشان می‌دهد، در فصل دوم سال 2018 میلادی، از هر پنج اسپیکر هوشمندی که به بازار عرضه می‌شود، یکی از آنها اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی است.
عرضه گوگل هوم مینی نسبت به عرضه‌ی اکودات آمازون بیشتر بوده است. در حدود 2.3 میلیون اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی به بازار عرضه شده است که بیش از 2.2 میلیون اسپیکر هوشمند اکودات آمازون عرضه‌شده به بازار در همین بازه‌ی زمانی است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، ارزان‌ترین اسپیکر هوشمندی که تاکنون به بازار عرضه شده است، توانسته است که بیشترین اعتماد را از سوی مشتریان جلب کند و عنوان پرفروش‌ترین اسپیکر را به خود اختصاص دهد.
یک دوره سه‌ماهه، حدود 2.3 میلیون اسپیکر گوگل هوم مینی به بازار عرضه شد که در مقایسه با 2.2 میلیون آمازون اکو دات، حدود 20 درصد از سهم بازار را از آن خود کرد و در صدر جدول قرار گرفت.
 
رتبه سوم مربوط به آمازون اکو با سایز کامل است که 1.4 میلیون واحد از این دستگاه به فروش رفت و سهم 12 درصدی از بازار را به نام خود ثبت کرد. به این اوصاف، گوگل و آمازون بیش از نیمی از بازار اسپیکرهای هوشمند را به خود اختصاص دادند.
 اسپیکر

این موقعیت برای گوگل و آمازون بسیار عالی و تحسین‌برانگیز است. به نظر می‌رسد که مردم در پی اسپیکرهایی هستند که ارزان ‌باشد تا بتوانند معنا و مفهوم اسپیکر هوشمند را درک کنند.
گوگل هوم مینی حتما بهترین گزینه است چون از نظر قیمت، کاملا مقرون به صرفه است و از نظر کیفیت، از درجه بسیار مطلوبی برخوردار است.
 
البته گفتنی است که هوم ‌پاد اپل در حدود 16 درصد سهم درآمد حاصل از فروش اسپیکرهای هوشمند را به خود اختصاص داده است.
از نظر دستگاه‌های با قیمت بالاتر از 200 دلار، سهم درآمد هوم‌پاد در حدود 70 درصد سهم درآمد بازار است که این رقم بسیار قابل توجه به نظر می‌رسد.
 
کد مطلب: 54166
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام