کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونمایی نسخه‌های بازطراحی اکو دات، اکو پلاس و اکو شو

10 مهر 1397 ساعت 10:33

ایتنا- آمازون قرار است که از نسخه‌های بازطراحی اکو دات، اکو پلاس و اکو شو رونمایی کند. این نسخه‌های دستگاه‌های مبتنی بر الکسای آمازون، قرار است که به عنوان مدل‌های 2018 به بازار معرفی و عرضه شود.


آمازون به تازگی چندین مورد از دستگاه‌های مبتنی بر الکسای آمازون، از نسل دوم اکو دات گرفته تا اکو ساب که برای تقویت صدای اسپیکرهای قبلی به کار می‌رفت را به بازار معرفی کرده است. اکو دات و اکو ساب، آخرین نسل از محصولات آمازون بودند که قابلیت‌های جذابی داشتند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، به تازگی چند مورد دیگر هم معرفی شده است که از جمله آنها می‌توان به اکو اینپوت، اکو لینک و اکو لینک امپ اشاره کرد.
موارد مذکور برای تقویت صدا در اسپیکرهای موجود بکار می‌رود. اکو اتو برای خودروها طراحی شده است و اکو وال کلاک و آمازون اسمارت پلاگ با قابلیت کنترل صدا از جمله موارد مذکور است.
 
بسیاری از دستگاه‌های مذکور اخیرا در مرحله پیش‌سفارش قرار گرفته است و در ماه‌های آینده به بازار عرضه خواهد شد. نسخه اکو شوی جدید جایگزین نسخه اولیه خود خواهد شد که در سال گذشته میلادی عرضه شده بود.
این اکو شو، دارای یک صفحه نمایش 10 اینچی HD است و این در حالی است که صفحه نمایش نسخه پیشین، 7 اینچی بود.

 اکو دات

ارایه نسخه جدید اکو شو، مجموعه‌ای از 8 میکروفون است.
دیوید لیمپ، معاون دستگاه‌ها و خدمات آمازون، اعلام کرد که پیشرفته‌ترین مجموعه از میکروفون‌ها در این نسخه دیده می‌شود. در نسخه مذکور، از اسکایپ برای تماس‌ها و گفتگوهای تصویری استفاده می‌شود و به همین خاطر همکاری آمازون با مایکروسافت در این زمینه بیشتر و بهتر شده است و برای اولین بار است که از مرورگر وب مانند سیلک و فایرفاکس در این مدل استفاده شده است.
 
قیمتی که برای اکو شو جدید در نظر گرفته شده است، 229 دلار خواهد بود.
این نسخه از اکو شو می‌تواند با صفحه نمایش‌های هوشمند شخص ثالث گوگل مانند صفحه نمایش هوشمند لنوو رقابت کند.

گوگل نیز اعلام کرده است که می‌خواهد رقیب مناسبی برای اکو شو روانه بازار کند و نام «هوم هاب» را برای آن انتخاب کرده است که به احتمال زیاد در نهم اکتبر معرفی خواهد شد.
 


کد مطلب: 54145

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54145/رونمایی-نسخه-های-بازطراحی-اکو-دات-پلاس-شو

ايتنا
  https://www.itna.ir