۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۶

حذف بیش از یک میلیارد حساب جعلی در فیس‎بوک در شش ماه گذشته

ایتنا – حساب‌های کاربری نامعتبر بلای جان فیس‎بوک شده است.
حذف بیش از یک میلیارد حساب جعلی در فیس‎بوک در شش ماه گذشته

شبکه اجتماعی فیس‎بوک در شش ماه گذشته یک میلیارد و 270 میلیون حساب جعلی را حذف کرده است.
 
شریل سندبرگ (Sheryl Sandberg) مدیر ارشد عملیات فیس‎بوک، با بیان این مطلب گفت: حذف این حساب‌های غیرواقعی به وسیله بازبینی دستی و نیز با استفاده از شیوه‌های بررسی خودکار توسط فناوری‌های نوین صورت گرفته است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت ICTNews.az، سندبرگ که در جلسه استماع در مجلس سنای آمریکا سخن می‌گفت اظهار داشت: ما در حال حاضر بیش از 20 هزار کارمند و کارشناس داریم که به صورت 24 ساعته گزارش‌هایی را که به بیش از 50 زبان مختلف است، بررسی می‌کنند.
 
خانم سندبرگ افزود: فیس‎بوک دارای یک تیم امنیتی است که وظیفه این افراد عبارت است از درک شدت حملات صورت گرفته به افراد و شبکه‌ها، همچنین دفاع در برابر چنین حملاتی و واکنش سریع برای کاهش آسیب های احتمالی.
 

شریل سندبرگ از مدیران فیس بوک


این مدیر 49 ساله فیس‎بوک در بخش دیگری از سخنانش گفت فناوری یادگیری ماشین، هوش مصنوعی و بینش رایانه‌ای به ما کمک  می‌کند که در شناسایی سوءاستفاده‌ها بسیار فعالانه عمل کنیم.
 
گفتنی است افراد بزهکار و بداندیش با افتتاح حساب‌های جعلی در فیس‎بوک، اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند که از آن جمله می‌توان به شایعه‌پراکنی، حمله به افراد و شبکه‌ها، تلاش برای نفوذ بر افکار عمومی و نشر محتواهای مخرب اشاره کرد.
 
کد مطلب: 54142
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام