۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۶

یوتیوب امکان کنترل ویدئوهای مناسب فرزندان را برای والدین فراهم کرد

ایتنا - کاربران اندرویدی در نقاط مختلف جهان می‌توانند هر ویدئو یا کانالی که فرزندشان مجاز به دیدن آن از طریق YouTube Kids است را دستچین کنند
یوتیوب امکان کنترل ویدئوهای مناسب فرزندان را برای والدین فراهم کرد
 
یوتیوب در حال اضافه کردن چند قابلیت جدید است تا به والدین امکان کنترل بیشتر بر آنچه فرزندانشان می‌بینند داده شود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، یوتیوب در پستی در بلاگش خبر از دو به‌روزرسانی در اپ YouTube Kids خود داده که به منظور بهبود تجربه کاربر برای میلیونها فرزند و والدینی که از این اپ استفاده می‌کنند.
 
بزرگ‌ترین به‌روزرسانی، که یوتیوب نخستین بار در ماه آوریل اعلام نمود، ارائه محتوای تایید شده توسط کاربران است.
کاربران اندرویدی در نقاط مختلف جهان می‌توانند هر ویدئو یا کانالی که فرزندشان مجاز به دیدن آن از طریق YouTube Kids است را دستچین کنند (این قابلیت به زودی در اختیار کاربران دستگاه‌های iOS نیز قرار خواهد گرفت).
 
یوتیوب کودکان

اکنون، والدین با صرفا یک تغییر در تنظیمات (صرفا کلیک بر روی «فقط محتوای مورد تایید» بر روی پروفایل هر کودک) می‌توانند اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان فقط محتوایی را تماشا می‌کنند که به صورت دستی انتخاب کرده‌اند.
 
والدین همچنین می‌تواند پلی‌لیست‌های ایجاد شده توسط شرکای مورد اعتماد، همچون PBS Kids، Sesame Street و اعضای تیم YouTube Kids (و نه یک الگوریتم!) را در لیست مورد تاییدشان بگنجانند.
 
تنظیمات «فقط محتوای مورد تایید (approved content only)» قابلیت جست‌وجوی این اپ را نیز غیرفعال می‌کند.
 
یوتویوب برای کودک

اکنون که تقریبا چهار سال از راه‌اندازی YouTube Kids گذشته است، یوتیوب آگاه است که مخاطبان هدف آن از نظر سنی در حال بزرگ‌تر شدن هستند، و از این بابت یک فابلیت جدید را برای کودکان 8 تا 12 سال ارائه نموده که این امکان را فراهم می‌دهد که والدین یک تنظیمات «سنین بالاتر (Older)» را انتخاب کنند که محتوای مناسب سن را با توجه به علائقشان باز کند: به عنوان مثال، موزیک ویدئوها و محتوای بازی ویدئویی.
 
یوتیوب در پست بلاگش اذعان کرده که «هیچ سیستمی بی‌نقص نیست» و والدین را ترغیب کرده که ویدئوهای نامناسب را پرچم بزنند. ولی با این آپدیتهای جدید، به نظر می‌رسد که YouTube Kids قطعا در جهت درستی در حال حرکت است.
 
کد مطلب: 54136
برچسب ها: یوتیوب کودکان
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام