۰
plusresetminus
جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۷

آیپدپرو مجهز به فناوری تشخیص چهره

ایتنا - ​​​​​​​گمانه‌زنی ها حاکی از آن است که آیپد پرو ۲۰۱۸ به بریدگی بالای صفحه نمایش و فناوری تشخیص چهره هوشمند مجهز خواهد بود.
آیپدپرو مجهز به فناوری تشخیص چهره

 ‌ پس از آنکه نسخه بتای سیستم عامل iOS ۱۲.۱ آمد، بسیاری از مشاهده عبارت «iPad2018fall» سخن گفتند که خود به وضوح نشان‌دهنده عرضه تبلت آیپد پرو در فصل پاییز سال جاری ۲۰۱۸ میلادی خواهد بود.

حالا پس از انتشار این خبر، بسیاری از کاربران و تحلیلگران فعال در حوزه محصولات اپل پیش بینی کرده و احتمال داده‌اند که این محصول با بهره‌گیری از فناوری فیس آی‌دی یا تشخیص چهره هوشمند (face ID) روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

آنها همچنین برآورد کرده‌اند که اپل به منظور یکسان و یکپارچه سازی با آیفون های سری ۱۰، می خواهد آیپد پرو ۲۰۱۸ را نیز به بریدگی یا ناچ بالای نمایشگر تجهیز کند که این خود گواهی بر فیس آی دی موجود در آن نیز خواهد بود.
مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد و معروف محصولات اپل – به تازگی عنوان کرده است که آیپد پرو ۲۰۱۸  به‌جای پورت لایتنینگ، از USB-C استفاده خواهد کرد.

تاکنون تاریخ و زمان بندی دقیقی برای عرضه این محصول از سوی اپل به صورت رسمی بیان نشده است ولی طبق رسم سال‌های قبل این شرکت، معمولا نسخه های پیشین آیپد پرو در ماههای نوامبر، مارس و ژوئن به بازارهای جهانی عرضه می شدند که حالا احتمال دارد اپل فصل پاییز امسال، ماه اکتبر یا نوامبر، را برای رونمایی و معرفی این محصول درنظر گرفته باشد.
کد مطلب: 54124
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام