۱
۰
plusresetminus
جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۰

تعمیرات موبایل کسب و کاری پر سود پیش روی جوانان

اگر به دنبال شغلی با ثبات و درآمد بالا هستید ما به شما تعمیرات موبایل را پیشنهاد می دهیم.امروزه تعمیرات تلفن همراه به کسب و کاری پر سود پیش روی جوانان تبدیل شده است.
تعمیرات موبایل کسب و کاری پر سود پیش روی جوانان
--------------- رپرتاژ آگهی ------------------


اگر به دنبال شغلی با ثبات و درآمد بالا هستید ما به شما تعمیرات موبایل را پیشنهاد می دهیم.امروزه تعمیرات تلفن همراه به کسب و کاری پر سود پیش روی جوانان تبدیل شده است.

تعهد، تخصص و ایجاد ارزش برای مشتری از عوامل کلیدی در کنار آموزش صحیح از جمله عوامل موثر موفقیت در تعمیرات موبایل هستند.با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و استفاده از گوشی های مختلف هوشمند و بهره گیری از خدمات فضای مجازی، استفاده از تلفن های همراه نسل جدید به بخشی جداناپذیر از زندگی روزمره هر فردی تبدیل شده است.

در این میان ارائه خدمات مختلف پشتیبانی ازجمله تعمیر و تعویض قطعات و نصب اپلیکیشن های مختلف بازار بسیار مناسب و پول سازی را پیش روی علاقه مندان و افراد جویای کار قرار داده است.علاقه مندان در این حوزه می توانند با گذراندن دوره های کوتاه و تخصصی در زمینه آموزش تعمیرات موبایل به راحتی آمادگی لازم جهت ارائه اینگونه خدمات را کسب نمایند.همچنین با اخذ مدرک معتبر می توانند از تسهیلات مختلف سازمان ها و ارگان های مربوط بهره مند شوند.

آموزش تعمیرات موبایل در بخش های مختلف چون سخت افزار و نرم افزار برگزار می شود.
دوره های آموزش تعمیرات موبایل شامل عیب یابی سخت افزار انواع گوشی های هوشمند و آموزش نرم افزار موبایل و آموزش تعمیر گوشی آیفن و آموزش تعمیر گوشی اندرید است.

آموزش تعمیرات موبایل به صورت کاملا تخصصی، از سطح مقدماتی تا پیشرفته با بروزترین امکانات آموزشی و تکنیک های جدید تعمیرات موبایل توسط کارشناسان مجرب و متخصص برگزار می شود.
کارگاه های آموزش تعمیرات موبایل برگرفته از تجهیزات بروز در تعمیر موبایل و تعمیر تبلت است که کارآموزان با شرکت در این دوره بهترین نتیجه را در کسب و کار خود بدست می آورند.

دوره های آموزش تعمیرات موبایل به دودسته دوره های آموزش عمومی و آموزش تخصصی دسته بندی می شوند.
دوره های عمومی شامل اطلاعات کلی جهت آشنایی افراد با گوشی تلفن همراه خود و همچنین رفع ایرادات سطحی موبایل از جمله رفع اتصالات و حل مشکل کارنکردن دوربین و عدم کارکرد بخش های چون حافظه تلفن همراه، کارنکردن ویبره،بلوتوث، یو اس بی، عدم شارژ کردن و سایر اشکالات سطحی است.

در دوره های آموزش پیشرفته و تخصصی انواع روش های ریکاوری آموزش داده می شود. آموزش قسمت های BASBAND. آموزش و نصب CUSTOM ROM. آموزش و نصب ORGINAL ROM. تدریس حرفه ای و کامل RESTORE کردن از جمله مهم ترین بخش های این دوره است.

شما می توانید جهت بهره گیری از این کسب وکار پرسود و دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با دوره های آموزش تعمیرات موبایل از طریق لینک زیر با معتربر ترین آموزشگاه های ارائه خدمات تعمیرات موبایل آشنا شوید.
آموزش تعمیرات موبایل
 
کد مطلب: 54118
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
من رفتم به این لینک. نه ادرسی دارد نه شماره تلفنی نه قیمتی نه چیزی!!!!!!!!!
کمی دقت کنید بد نیست
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام