کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با خروج ناگهانی از اینستاگرام چه کنیم؟!

24 شهريور 1397 ساعت 12:33

ایتنا - شاید شما نیز جزو آن دسته باشید که تجربه قطع شدن دسترسی به اینستاگرام را دارید و نمی‌دانید باید چگونه دوباره وارد آن شوید.




اینستاگرام به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.  

به گزارش ایتنا از ایسنا، شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی باشید که تجربه خروج ناگهانی و بدون دلیل اپلیکیشن اینستاگرام و قطع شدن دسترسی کاربر به آن را داشته‌ و نمی‌دانستید باید چگونه دوباره وارد آن شوید.

کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه فناوری و رایانه به این دسته از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام پیشنهاد کرده‌اند که درصورت تجربه و مواجهه با چنین مشکلی، باید در وهله نخست، چند ساعت صبر کرده و گوشی خود را یک بار خاموش و روشن (Restart) کنند و سپس وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوند. اگر باز هم مشکل مذکور وجود داشت، سپس می‌توانند دو کار انجام دهند: یکی آنکه اپلیکیشن اینستاگرام خود را حذف کرده و باری دیگر به دانلود و نصب آن اقدام کنند.

یکی دیگر آنکه کاربر با مراجعه به قسمت تنظیمات گوشی هوشمند خود، به بخش اپلیکیشن‌ها رفته و با یافتن برنامه اینستاگرام، برروی آن کلیک کرده و در قسمت حافظه (storage) آن به حذف حافظه نهانی این شبکه اجتماعی ( Clear Cache) اقدام کنند.

به باور آن‌ها، این مشکل معمولا در مواقعی پیش می‌آید که مدت زمان زیادی از استفاده آن‌ها از اینستاگرام و هم‌چنین دانلود حجم زیادی از فایل و اطلاعات اضافی و ناخواسته گذشته است و حافظه نهانی (cache) مربوط به اینستاگرام در گوشی پر شده است.

البته کاربران حتما به این مساله توجه ویژه داشته باشند که قبل از پاک کردن اپلیکیشن اینستاگرام یا حذف حافظه پنهانی، گذرواژه و آدرس کاربری خود را در اینستاگرام به یاد داشته باشند چراکه بعد از انجام این اقدامات، اینستاگرام از تمامی اکانت‌های فعال و باز کاربران خارج می‌شود و آنها دوباره باید با ورود و تایپ نام کاربری و گذرواژه، باری دیگر وارد حساب کاربری خود شوند.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیش‌تری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.


کد مطلب: 54075

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54075/خروج-ناگهانی-اینستاگرام-کنیم

ايتنا
  https://www.itna.ir